thanx korang

Tuesday, February 15, 2011

PERENANG ANTARABANGSA...PHELPS..

baru-baru ni
sebelum kami ke kluang

gigihlah si own melalak
meraung bagai nak mandi kolam

janjinya nak bawak g mandi laut
tp hari ahad tue
hujan melebat
tanpa henti

kiteorg dh otw dh
tapi terpaksa membatalkan niat suci murni tue

jadinya
merayau2 tanpa hala tuju di putrajaya

tgk kolam kt pusat komuniti bukak ke tak

time hujan korang
ape yg kita jangka kan

of coz lah tutup

huhuhu

isnin tue aku bekerja
jadi si encik darling, own, ain dan kawan ain si ayu lah pergi

kt depan food court presint 9 tue

janji lah kan dari takde
aku pun join gak
tp tak lame lah

aku g dalam kol 1 smp kol 2

gigih g tapau makanan utk dorang


tengok lah aksi2 terjunan tiruk oleh own
huh aku plak takot

hasilnya bila dia amek aku habis keja hari tue
lutut sudah meninggalkan parut
juga kesan yang sangat membanggakan

anak jantan kan
hahahaha

gasak lah own
dulu bukan main lagi takot dengan air

sekarang nie aku rase
air yang takot dgn dia

muka kepuasan dapat berendam
lama tue korang
dari jam 1 sampai lah ke 430

habis kecut badan

yerlah en.darling buah hati terpaksa tinggalkan dorg kejap
sebab nak amek gambar
team le tour de langkawi tue yang sampai kt nilai

harus lah dorg tunggu sampai kol 4 lebey kan

dah lah kena tunggu sampai kol 4 lebey
kena plak tunggu aku hbs keja kol 5

dan dah lame tak buat keja gitu
aku balik tepat kol 5

selalu nya kol 6...kol 530 baru balik
tunggu dato' bos balik dulu
tp pd hari kejadian terpaksa aku ingkar dengan peraturan yang aku buat sendiri

huhuhu
yer2 aku mmg masuk keja setengah jam awal dari dato' bos
dan pulang setengah jam lambat

heheheh
itu prinsip aku dari tahun 2003 sampai sekarang

heh tertunai sudah janjiku kepada own
lepas ni akan ke sana lagi

owwhh ye akan ada lagi gambar si own gigih berenang
nak carik kelas renang utk dia lah
ok tak?

cik ween kata ; so much fun...so much love around us...tq

xoxo-cik ween

1 comment:

jesnita_ns said...

ok je ween kelas renang..janji dia minat...bagus jugak utk dia..