thanx korang

Friday, February 11, 2011

BAIK-BAIK SAYANG

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

aku suke lagu nie

ntah kenapa

tiap kali aku gundah

tiap kali aku gelisah

aku mesti dengar lagu ni

serta merta semangat kembali membara

aku tahu apa yang aku mahu

aku terus tekad..tak kira apa yang berlaku

semua untuk mu


cik ween kata : lagu untuk own dan en.darling buah hati pengarang jantung

xoxo-cik ween

No comments: