thanx korang

Wednesday, February 16, 2011

BOLEH PANDANG-PANDANG

haiyohhhh
mcm mane aku leh terlepas pandang
tak sempat nak set auto publish entry untuk hari ini

hurmmm hurrmmm hurrmmmm

tak mo salahkan orang sekeliling
atau jiran di atas dan di bawah

salahkan diri sendiri
kerana malas

hehehehe

bekerja selepas sehari bercuti
memanglah sangat memenatkan

tapi ini adalah satu tanggungjawab
yang kena jugak hadapi
walau macam mana berat pun mata nak di angkat

walau macam mana berat pun kaki nak melangkah

akhirnya tiba jua di opis seperti biasa jam 7pg

huhuhuh

mahu atau tidak
kena jugak buat

haihhhhh
cepatlah termakbul semoga mimpi dan doa

aminnnn

cik ween kata : haiiihhh ada lah seseorang itu...sangat kurang ajar....aku tak reply sms dia...dia leh kata aku tak faham bahasa.....woit cibaissss aku tak de kredit lah ngong......hah kan dh bahasa kasar kuar kt sini......tp part tue aku akan buat entry khas..

xoxo-cik ween

4 comments:

Ada Dalina said...

suka ayat nih "haiihhh, cpt termakbul semoa mimpi dan doa..."

amin.... :D

KAK RAINBOW said...

kalau dah cuti pastu nak kerja mcm malas je kan ween

Mîss Rôry said...

aku de gak kes cmni dlu.. siap kate nk delete no aku.. aku xde heran die nk delete..

ari2 cuti kite nk rehat xnak diganggu, die lak asik la msg ntah ape2.. pstu mlm time kite dh tido, tgh2 mlm pg2 bute pon nk menipon..

org x fhm bhs mmg gitu prangai nye.. ^_^

cik gObu said...

ada
mekasih...

mari kita aminkan doa kawan2 yang lain

aminnnn

nurul
tue arrr lotih yo raso eh..hehehe

ms.rem

hehehe kelakar kan babe nak deal ngan org mcm nie huhhhh