thanx korang

Tuesday, February 22, 2011

MESTI RAJIN DOWHHH

blog bersawang lagi
hahahaha

ntah kenapa lah aku suke sangat mengabaikan ko lately kan
hik hik hik

sorry lah
aku bukan sengaja

tp masa tak mengizinkan

ye arrr darik 7pagi hingga 6 ptg aku sibuk dengan kerja hakiki

dari 7malam - 1000malam
aku sibuk juga dengan kerja hakiki yang no.2

ada orang ckp aku rajin
tp korang tak tao

aku bukan rajin
tapi aku kena rajin

kalao ikutkan kemalasan aku
perangai dan pala otak aku

aku nak je berehat2 kt umah
update blog
online fb

tido awal

tapiiiiiiiiiiiiiiiii

aku bukan macam korang
family aku bukan orang senang

walaupun aku dh berkerja hampir 10tahun
dengan gaji 2+++ (gaji kasar)

tp aku masih tak mampu nak bersenang lenang
aku masih kena kawal setiap keinginan
setiap kemahuan
setiap aktiviti

nak nyer tahun ni
ada dua benda yang aku aim

pertama nya
aku nak anta bubu ngan daddy ke umrah
insyallah

keduanya
aku nak kawen....
hahahah nampak sangat dh miang kan

so kedua2 nie perlukan duit yang banyak

aku tak nak anto mak bapak aku g umrah guna duit loan
aku tak nak kawen guna duit loan
aku tak nak g shopping tukar hp etc guna duit loan

aku nak guna duit titis peluh aku

aku mengaku
tidak mudah

cuma bila aku malas
bila aku rase down

cepat2 aku lihat muka si comel ini
juga muka ibu ngan daddy

hati aku terus kental

biarlah sehingga ke titisan darah yang terakhir
aku akan tetap berusaha

penat???

giler wehhh
dengan tugas hakiki sekarang menjadi2
sampai kadang2 tak sempat sarapan
smpkan aku rase aku dh kena gastrik

ngantok????

selalunya aku akan curik masa setengah jam awal utk lelap sebentar
begitu juga waktu tengahari

aku giler???

yer aku mmg giler
aku giler sebab own dan mak bapak aku
aku giler sebab family aku
aku giler sebab aku nak bahagiakan mereka yang tersayang

dan biar giler ini berterusan
sebab giler ini pasti akan dapat balasan yang setimpal

semoga allah permudahkan jalanku
amin

cik ween kata : aiyoooo sudah bagitao mahu kawen??hahahaha insyallah....

xoxo - cik ween

3 comments:

AkUFiZA™ said...

aku sokong bab kawin tu ;) heheee

MY HEART said...

Insyallah Allah akan dengar niat awak dan mempermudahkan segala urusan awak ^_^

doa dari saya

Lulu Junior said...

Kak, happy birthday! :)