thanx korang

Thursday, June 30, 2011

SESAK NAFAS

30jun sudah yer

makna nyer
lagi 16 hari

tapi banyak benda yang tak siap lagi
huhuhu

aku malu nk ckp kt korang
aku malu kalau korang tao
tunggu je minggu depan
aku pasti akan buat pengumuman
kih kih kih
biaselah kan
aku nie pemalu orangnyer

dan alhamdulillah
sekali lagi
apdisk akan menganjurkan aktiviti
untuk ahli2 yang berdaftar

kami akan berbowling sabtu ni
yahooooo

walaupun takde lah segah mana tournament kiteorang ni
tp aku rase cukuplah
nk merapatkan ukhuwah sesama kiteorang

yg lain
yg tak nak join tue
terpulang lah

hak masing2
aku tao
korang kalau takde kawan mcm kiteorang
bdk2 polipd nie
korang tak kisah

maklumlah dh ramai kawan
dh glamer masing2 nyer

belasah lah yer

mak tak kisah

janji kiteorang dpt berkongsi2 pendapat
info sesama kiteorang
biler bergather2 di pusat bowling nnt

hehehehe

doakan event ini success ya
juga event ahad nnt

apa dia??????

ssshhhhhhh rahsia

cik ween kata : baru aku tao penat nyer mcm mane

xoxo-cikween

5 comments:

AkUFiZA™ said...

ku tunggu waktu itu dengan penuh debar beb :O

mamazahin said...

khwin ke kak ween?? hihiih

kak, bukan tak nak join tournament boling tu, tapi bnyak nau kenduri yg nak kena pergi, hhuhuhuh

cik gObu said...

mcd
ahahahah
sabar babe next week ku kirim utusan

chah
surpriseeeeeeeeeeeeee

♥cik.mental♥ said...

aku rasa aku diinvite tuk hadir bowling tu. heheh... bkn ahli pon blh join ke babe?

misi 16 hari bermula sekarang. aku doakan segalanya berjalan lancar.

amin...

Cikwa said...

sori bebanyak takleh join bowling tuh, kebetulan hari yg sama ada kenduri n sukan audit..hajatnye nk join sbb yg 1st prog tu tak dpt hadir..sekalik hampehh jugakk..