thanx korang

Friday, June 10, 2011

BEAUTIFUL FRIDAY

gambar lama
waktu ni aku potong rambut pendek

biase lah bila angin meroyan

hahahaha

gambar nie waktu own lepas eksiden dulu
dh lah baru elok dari eksiden
tangan plak patah

adehhhh
jd nyer aku mmg asek cuti jek time tue
jaga dia kt hospital

mcam2 tao own nie

umur waktu ni 5 tahun
sekarang dh besar
dh sekolah
dh semakin bijak

bijak berbelanja
bijak meminta itu ini
adehh yang pening???

of coz ler aku

dh 2 minggu cuti sekolah
bermakna dh 2 minggu jugak dia takde kt rumah
dia tgh happy2 kt kluang

huhuhu
kiteorang kt sini???
sunyi jek tanpa dia kan
selalu ade jek perangai2 dia kt umah tu
dengan bising dia
menangis dia

hari ni dia balik
yeayyyyy
daddy siap tangguh nk g melaka
sebab tak mo bila own balik dia tak de kt umah
sampai begitu sekali sayang daddy aku kt own

mmg seronok lah hari ni
tp own mesti tak suke balik sini
sebab kt sini dia tak leh keluar
kt kluang tu
ape jek sume benda dia cuba

kt sini kan bahaya
dh lah umah aku tu tingkat 4
kang kalu jd ape2

tp bila petang2 aku swoh dia turun main kt padang
tak mo plak
takde kawan

kt sana ramai anak buah laling aku tue kot
sebab tue dia seronok

alahai own
kena lah balik kalau tak mcm mana nk sekolah

homework pn tak siap lg kan

cik ween kata : hati berlagu rianggggggggg

xoxo-cik ween

1 comment:

SNM said...

Singgah dari group Setiausaha Pejabat... ^_________^