thanx korang

Tuesday, June 21, 2011

FAMILY BARU

perkenalkan ini family
kluang aku

gambar adalah sewaktu percutian ke lotus resort desaru

semuanya disponsor yer
huhuhu

seronok
budak2 naik van

aku naik keta
own kalau dh dengan kawan2 dia
memang tak heran lah dgn aku ni

percutian walaupun semalam jek
tp giler seronok

enjoyyyy

yerlah family aku mana ada budak2 kecik mcm ni kan
semua nyer tua bangka
kecuali own

alhamdulillah
so far aku dapat menyesuaikan diri
dengan keluarga kluang ku

dan aku harap
mereka pun selesa dengan aku
dapat menerima aku seadanya

doakan urusan kami dipermudahkan ALLAH yer

amin

cik ween kata : lotus resort best...makan pn sodap

xoxo-cik ween

2 comments:

♥cik.mental♥ said...

sudah tetap tarikh kah? alhamdulillah...

wrizuan[dot]net said...

wah best best....jeng jeng keng