thanx korang

Monday, June 27, 2011

APA PUN TAK BOLEH!!!!

apa pun tak boleh lah korang

aduhhh
gigi aku ni makin hari makin sakit
hari tue nk g klinik kesihatan putrajaya
tp skang nie takde utk yg walk in
semua kena buat temujanji sebab doktor tinggal sorang

doktor yang lain xde
aku tak tao lah dorg kemana
pelikkkkk

so sekarang aku menanggung kesakitan
huhuhuhu

dh lah tgh busy
dengan aktiviti apdisk
dengan event besar bulan julai ni

adehhhh
sengaja tao gigi ni

aku dalam kelam kabut
smp tak larat nak buat keja

apa pun tak boleh

so any suggestion klinik yang bagus
yang tak sakit
yang buat elok2
tak kasar

ade tak ade tak

ikutkan hati nk cabut jek ni
tak bleh tahan dh

cik ween kata: aiyooo masa semakin suntuk

xoxo-cikween

3 comments:

♥cik.mental♥ said...

kan dh lama aku suh cabut gigi tu. tanak dgr. kasi tenyer gambir arr sket. br tak sakit sgt.

cik gObu said...

hehehe
tggu ujung tahun babe

lalalala
nnt nk tetttt org nmpk rongak plak

♥cik.mental♥ said...

erks... lupa lak aku. ekekek... senyum kene cover2 lah eh?