thanx korang

Tuesday, July 5, 2011

RASMI SUDAH

officially we're engaged on 3rd July 2011

alhamdulillah
majlis kecil
yang hanya dihadiri oleh ahli keluarga
selesai jua

maaf kepada rakan2
yang tidak dimaklumkan
bukan niat untuk sembunyikan
tapi takut dilabel riak

selepas setahun setengah
menjalani suka duka
riang gembira
tawa dan tangis

dan kini
lagi 2 minggu
sebelum kami bergelar suami isteri

gulppppp
jodoh.....
tiada siapa yang menduga
aku sendiri

pernah satu ketika
aku membayangkan aku akan bersendirian hingga ke hari tua
tapi ALLAH telah menemukan aku
dengan seseorang yang sangat istimewa
yang membuatkan aku sentiasa ingin dekat
ingin berdebat

terima kasih ALLAH

kepada kawan2
pada yang tak sempat aku layangkan kad jemputan

sila tunggu entry seterusnya

mohon pada kalian
doakan semuanya berjalan lancar
seperti yang dirancang

dan semoga ALLAH
merestui dan memudahkan kerja kami

insyallah

cikween kata : lain betol bila bergelar tunangan orang huhuhuhu

xoxo-cikween

8 comments:

♥cik.mental♥ said...

feelnya dh lain eh babe?

AkUFiZA™ said...

congrats beb!
bersua kite di 16 July ye ;)

Anonymous said...

alhamdulillah..seronok sgt tengok kawan aku skrg ni..i'm veri2 hepi..smoga ALLAH mudahkan semua urusan..& kekal bahgia hingga akhir hayat..InsyaALLAH - mas

faizahpaiz said...

Alhamdulillah.. all goodluck to u.. semoga beroleh kebahagian yang dicari-cari..

khaleda said...

congrats sis
:)

Cikwa said...

tahniah ween..lagik 2 mggu tu dah tak lama dahh..akak doakan korang bahagia ke akhirnya..jgn lupe lemparkan sekeping utk akak yee..jgn buat jejauh..dokek2 sudahh!!

KAK RAINBOW said...

tahniah ween :)

Kak Jejars said...

Tahniah wak.. Thanks juga di atas undangan tapi saya tak dapat hadirkan diri sebab jauhhhh ^_^..

Doa saya semoga awak sentiasa bahagia dan gembira menjalani hidup berumahtangga....

kalau nak honeymoon tempat romantik, meh la datang rome.. rumah saya sentiasa terbuka buat awak dan bakal suami...

Selamat pengantin baru wak.... May Allah bless both of you...