thanx korang

Monday, July 11, 2011

I LOVE MY NATESSIAN


our kenangan di genting
abp tahun bile eh
2-3 tahun lepas tak silap aku

selalunyer ini akan jadi event tahunan kami
berkumpul
bergedik2kan di genting
lalalalala

natessian terlalu istimewa di hatiku
bukan kawan2 lain tak istimewa
tp mereka punya ruang tersendiri di hatiku
ruang tersendiri di dalam hidupku

susah senang kami dahulu
hanya kami yang mengetahui

dicaci diperli
hanya kerana kami peminat setia mawi
itu sudah biasa
dilabel gila glamer
kerana ada di setiap event mawi
itu juga sudah biasa

sayu hati membaca entry natessian aku yang paling kanan
assistant aku
yang tak penah jemu menyokong ku

mereka
yang selalu ada membantuku

yang selalu menghiburkan ku

*walaupun fahaman politik kami berbeza
kami tetap kawan
kalau korang baca kt twitter tue
bukan gaduh tapi bertukar pendapat

aku sayang natessian
since AF3
sampai sekarang

bertahun lamanya friendship kami
semoga kekal selamanya

insyallah

dan walaupun aku sudah bergelar bini orang selepas ni
aku tetap chip korang

jadikan event ABP
event tahunan untuk kita gedik bersama
ok????

ngeh ngeh ngeh

sayang korang sangat2

cik ween kata : yerrr aku chip nates.....ada masalah?????

xoxo-cik ween

3 comments:

AkUFiZA™ said...

Sobsssss
Wpun aku sedih tp aku tetap happy utk mu ♡̨

Ada Dalina said...

frendship never end ekkk!

seronok & bhagia dpt kwn2 yg snggup bersusah senang dgn kita..berkongsi segala suka & duka kannn? ;)

fraimee said...

happy for u chip, terharu baca ini entry.. frens forever!