thanx korang

Tuesday, May 3, 2011

INDIA : DELHI, AGRA, KASHMIR

after a week tidak bekerja
huhuhu
almost 2 minggu kot
tambah tolak dengan mc akibat athma beberapa hari sebelum ke india

fuhhhh dugaan betul

akhirnya aku pergi jugak
walaupun macam2 yang berlaku
disaat2 akhir sebelum perjalanan

banyak cerita
pengalaman yang ingin aku kongsikan

terlalu banyak
pengajaran
tentang kehidupan

tentang bertuahnya menjadi rakyat malaysia

dan bagi aku
pada yang asyik nak merungut tu
ko pergi lah india

ko tengok dan ko rasa sendiri
ko tao lah ape yang aku maksudkan

later on aku sambung k
hari ini kena sesuaikan diri dengan alam pekerjaan semula

huhuhuh

seksaaaaaaa

and kadang kala aku rasa
aku ni patutnya bekerja di travel agent kot
banyak rombongan pergi sana sini

sebab aku rasa happy dapat uruskan lawatan
aku puas dpt pergi tempat orang
jaga makan minum ahli rombongan

hurrmmm
ada sapa2 tahu
mana2 travel agent yg ade keja kosong tak?
hehehehe

nnt kita sambung k

love u all

cik ween kata : terlalu bertuah menjadi rakyat malaysia

xoxo - cik ween

2 comments:

kupaslaroren said...

siyes ke ween? kakak sedara kita buat freelance travel agent. kalo berminat leh bg no contact ^_^

Mîss Rôry said...

mOre pics pls.. hehehe.. ;)