thanx korang

Monday, May 30, 2011

INDIA ; DELHI, AGRA, KASHMIR <-- PART 8

bersarapan di hotel
so far antara hotel di agra ngan delhi
hotel di delhi adalah terbaik
dah lah berlaku kekecohan
hahahahah

nampak sangat kan masing2 nyer
ala2 jakun gitu
alah gambar2 hotel kita buat entry lain lah yer
sebab leh jd panduan
kt sapa2 yang nak ke sana nanti

awal2 pagi
kami dibawa ke qutub minar
ni ada sedikit info tentang qutub minar

The Qutub Minar is a tower located in Delhi, India. It is the world's tallest brick minaret with a height of 72.5 meters (237.8 ft). Construction commenced by Qutb-ud-din Aibak who won Delhi from the Prithviraj under Muhammad of Ghor as his commander in chief, and finished by Iltutmish, The Qutub Minar is notable for being one of the earliest and most prominent examples of Indo-Islamic architecture. It is surrounded by several other ancient and medieval structures and ruins, collectively known as Qutub complex.

aku tak dengar sangat ape yg travel guide kiteorang terangkan
ntah apa benda yg aku ngan en.darling aku buat ntah
owwhh kiteorang tak ikut group sgt
sebab angle2 gmbr yg dorang bwk tak menarik

hehehehe
sebab tue aku paste dari internet jek

tp aku ingat lah sikit2

ukiran2 kt qutub minar ni
semuanya ayat2 al quran
just imagine yer
betapa kuatnya agama kita pada waktu dlu

tp sekarang?????
wahh emosi plak aku :(


besar jugak lah tempat qutub minar ni
dikelilingi oleh beberapa binaan lain

aku sempat lah bergambar ala2 model
jgn muntah plak
hahahaha

ape korang igt orang gemok mcm aku tak leh
amek gambar ala2 model ker

kih kih kih
dh puas di qutub minar
sampailah masa nya kami akan ke airport

wahhhhh
perjalanan yang lagi best
yang takkan aku lupa sampai mati tao

kami akan terbang ke kashmir
lalalalala

so kita jumpa di kashmir ya darling

cik ween kata ; adehhhh kita sambung lagi nnati yer

xoxo - cik ween

No comments: