thanx korang

Monday, May 9, 2011

INDIA : DELHI, AGRA, KASHMIR<--- PART 1

(gambar tidak diedit atas permintaan jurugambar tersayang)

ok seperti yang aku janjikan

after almost seminggu kan
hahahaha

macam lah korang tak biasa
dengan janji2 manisku ini

lalalalala
matik lah korang
baca berpart2 cerita tentang ni
tue belum lagi cerita tertunggak

so boleh tahan ke tak
sediakan baldi di sebelah
atau juga beg muntah yg selalu ada dalam kapal terbang tue
hehehehe

perjalanan kami bermula
pada 23 april 2011

gambar kelam kabut di pagi hari
juga diselitkan dengan aksi gaduh2 manja kami
tak sempat aku snap
hehehehe

bayangkan
jam 4 pagi dh bangun
bersiap secara senyap
tanpa mengeluarkan sebarang bunyik

ada drama di pagi hari
tatkala aku mencium dahi
own...
sayu kerana terpaksa tinggalkan dia untuk seminggu

terpaksa ok
ko igt aku suke berjimba2 tanpa dia

aku pergi pun atas ihsan puspanita dan pihak travel agensi
myzarra....
dipunyai oleh wanita
melayu....dan salah seorang anak melaka

aku bangga

ok2 berbalik pada cerita yang asal
kami tiba di KLIA jam 715 pagi
alhamdulillah

tak lewat sangat

check in beg segala
kami bebas kemana sahaja

sarapan sebentar di mcdonald

dan terus menuju ke balai berlepas

huhuhu di kaunter imigresen
sobbb yang lain sumer pasport baru
ade cip kt luar tue

aku pasport yg agak lama
harus lah kena menjalani
urusan manual
huhuhuhu

mencik tao

tidak perlu menaiki aerotrain
kerana kapal terbang kecil sajork


ok sekarang kita biarkan dorang naik kapal terbang dulu
sebelum tue amek gambar

biasa lah orang jakun
tak biasa naik kapal terbang
harus lah mcm gini kan

hehehehe


penerbangan amat selesa
kerana kapal terbang baru
kerusi yang best
siap dpt tgk movie tue

sarapan juga disediakan
walaupun dh makan mcd
tetap licin ku telan
hahahaha

tak menyesal
kerana aku tahu
perjalanan dan pengalaman yang amat mencabar akan aku tempuh nanti

semua orang tido
walaupun aku tak tido semalaman
tp aku tetap tak boleh nak lelap
tension btol

duk melayan pisau cukur
gelak bahak2 sorang diri

sampai en.darling kt sebelah geleng2 pala
menengok ketaksuban aku menonton cik adik manis fazura
hehehehe

nak buat macam mana kan
harus lah kan...
menerima baik buruk aku
sebelum menempuh alam kehidupan bersama
hahahahaha
(gelak gatal)

selamat datang ke india
fuhhhh

korang tengok lah kan
betapa padatnya

betapa sengsaranya
sang oksigen kt sana
sebab tak sempat nak berhurey2 di angkasa raya
habis disebut

lalalalala
(imaginasi sang penulis)


lalalalala
sampai jua
setelah menempuh 5 jam penerbangan

huhuhuhu airport yang ni ok
cantik bersih
dan tiada bau2an
mungkin sebab dorg baru lepas jadi tuan rumah sukan ape ntah
lupa dh aku

hahahaha
sakai kan kan kan

setelah berlaku kekecohan
kerana ada di antara kami yang tak isi borang imigresen dorg tu secara lengkap

huhuhuh
lorat jugak
imigresen dorg


dan ini lah dia
langkahan pertama keluar menuju ke bas

fuhhhhh
time ni tak terbayang lagi mcm mane

dan perjalanan kami yang sangat mencabar pun bermula

lalalalala

2 comments:

kupaslaroren said...

alaaaa tergantung...copek2 nak baca lagi nih....berdebo teman heheh

cik gObu said...

heheh banyak episod nie awak
sanggup ke tak nk tunggu?