thanx korang

Tuesday, May 31, 2011

INDIA ; DELHI, AGRA, KASHMIR <-- PART 9

dh berpanas2 di qutub minar
kami ke airport untuk menaiki mountain flight katenyer

aku bajet
mountain flight naik kapal terbang kecik comel tue ke
then srinagar kashmir ni berada di atas gunung
rupenyer aku silap
hehehehe




gambar di airport semasa menunggu masa utk boarding adalah tidak ada ye kengkawan
sebab aku ngan en.darling gaduh2 manja
hahahaha

ntah hape2 kan
tengah bercuti pn nak bergaduh

ok aku citer skit lah nape kiteorang gaduh kt airport
geram btol aku
si en.darling sibuk lah nk tolong tolak troli orang
kuar dari barisan nk check in tu

aku yang berhati kejam dingin ni
bengang lah
come on lah kan
lepaskan lah diri sendiri check in dlu
dorang pandai2 nk tolak troli dorang sendiri
hah kecik je puncanya

hahahah dh tentu lah aku yg mencari pergaduhan itu ;p

lepak2 ngan aunty suhaila
makan roti yg dia letak sambal
sambil makan kuaci
baru lah en.darling nak dtg lepak

elehhhhh
nyampah tao

dh beratur
kena naik bas lak kt airport menuju ke kapal terbang
kami menggunakan penerbangan
air indigo
kira macam air asia lah

mula2 aku anggap mcm
mesti mcm air asia jugak
tp ade sikit beza lah

makan minum sama kena bayar
apa beza nya???

hah jap kang aku citer yer
dh lah dalam beratur nak naik kapal terbang
angin kuat
leh pulak tiket puan faazaz terbang

adehhhh
berlari2 lah staff dorg kejar tiket tu
mcam2

kali ni tak dpt duduk ngan en.darling
tp aku dpt duduk tepi tingkap

ntah kenapa aku tak tao
aku mengantuk sangat
mcm dh 4 hari 4 malam tak tido

sementara nak terbang aku tido
dh terbang aku tido
siap meleleh2 air liur basi
hahahahahaha

pengotor jek kan
mane leh kontrol air liur basi tu
aku pn tak sedar
tao2 baju dh basah jek
hahahah

mintak2 puan aisyah yg duduk sebelah aku tak nampak lah

tengah tido tue
siokkk je tibe2 aku mcam dikejutkan
bukan bunyik bising ke ape
ntah mcm ade sesuatu yang mengejutkan aku

bukak jek mata
tengok permandangan kt luar
sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

maha suci ALLAH

tu yang putih2 tu
bukan awan tao
mmg ade awan sikit2

tp itu adalah salji uols

kan kashmir berada di banjaran himalaya
eh btol ke tak eh
heheheheh

tp mmg cantik sgt
tak tergambar dek kata2

aku dari mengantok
terus segar
siap sempat bengang ngan en.darling
tak amek kamera tao
huhuhuhu

teruk aku ni
sikit2 nk bengang
kan kan kan
tak senonoh

tp bukan kiteorang je yg mcm orang gayat dalam flight tue
local people means dari other part of india pn mcm orang sakai gak
siap bangun2 dari tempat duduk nk amek gmbar
heheheh

ok ape yg berbeza nyer indigo ngan air asia

bila air asia landing kan
ade hentakan tu

tp indigo
perghh tak kira datang atau balik
dia landing smooth jerk
takde hentak2 pun tao

mmg terbaik lah
MAS landing kt delhi pn tak best tao

aku tabik lah ngan pilot dorg
korang kalau travel kt india
amek lah indigo

air india pn ok gak kot
hehehehe

hehehe dh selamat tiba di srinagar kashmir
kami pn bergerak menuju ke tempat penginapan

ok itu next entry

cik ween kata ; aku mmg tak pandai nak tutup entry dengan ayat yg proper...maaf

xoxo - cik ween

No comments: