thanx korang

Friday, November 20, 2009

PEMANGSA DAN MANGSA

kasihan si teman
selalu sangat jadi mangsa
walaupun ketika hari jadinya
hari jadi teman lain
dan mungkin hari jadi jiran dia
mesti dia jugak yang akan jd mangsa
heheheheheh

kejadian berlaku adalah ketika
sesi karaoke bersama teman-teman seperjuangan
:)

heavennnnnn

karaoke????aku????
hahahaha aku tak nyanyi je
duduk diam tgk layan dorang
joget skit2

sesi menjahanamkan kek yang diberi percuma pn aku tak join
eh aku kan bdk baik....
aku tak buat keja-keja jahat ni

aku tumpang gelak dan tepuk tangan je
hahahahaha

so ada sesiapa yang nak join aktiviti ganas begini?
sila angkat tangan
hahahahaha

cik ween kata : pertama kali bertentang mata dengan teruna yang sedang merajai hati si teman... hensem babe bila jmp secara live... muahahaha pujian yg penuh makna :p

9 comments:

uyoi said...

besday erra ek?? eppi besday erra.. jer, teringat aku masa dok sentul dulu korg celebrate besday aku kat bukit komanwel, siap tepung bagai kan...skodeng lak tu smpi putus2 slipar la...hahahha...so sweet kenangan tu..hehehe

Putri Ramlan said...

haha. dah lama tak adakan sesi tepung menepung. :-P

cik gObu said...

uyoi
bkn besday erra
tp besday abg jeff
hahahaha

erra jd mangsa

aku teringat dowh kite mcm main kombat2 kt bukit komanwel tue

tgh malam buta
tanpa rasa takot

best giler!!!!!

cik putri
jommmmm kite main tepung + telur besttttt

zielalala... said...

owh teringat masa kt laguna besday kt si husin n ayie ketuk pintu tepat kol 12 mlm..nsb kt nmpk telur blkg tgn dorg terus cabut..haha siot jek..

j.e.j.a.r.i. said...

uyoi - bukan besday aku..tp ko umpamakan je besday aku. hahahhaah!

babe - kejiii giler letak gambar aku gedabak cenggini haa..

p/s : ejat di blkg dlm proses melarikan diri..kahkahkah!

cik gObu said...

ziela
mmg happening giler kan

kiteorg dr zaman bdk2 smp zaman mak bdk

hahahah

babe
hahahahah

amamcam best tak????

hr tue aku selamat

sebab g mendragonkan diri :)

T.E.M.B.U.N said...

hahhaha
kijam!kijam!
cik ween!
karoke la layan.
cik dw sdg hanget menyanyi
hahhaha
Gian tau x

cik gObu said...

cik dewy
awk pn suke berkaraoke
ngeh ngeh ngeh
nnt kite g same k

T.E.M.B.U.N said...

ye cik ween suke
selalu je dgn amal gi ktv or redbox
test tst sore konon2
last2 bantai 3jam
ha.....
ok gak idea tu
ley la kita duet lagu CINTA
heeeeeeee