thanx korang

Monday, November 2, 2009

alahai sudah tua

sedar tak sedar
aku sudah tua rupanya

memanglah selama ini aku sedar aku tua

tetapi terasa sangat tua
bila melihat adik-adik disekeliling
yang berkahwin, sedang menunggu kelahiran cahayamata,

and yang terbaru
ada salah seorang adik ku
akan melangsungkan pertunangan
tak sampai sebulan dari sekarang

kelam kabut juga dia
tidak tahu mana yang mahu diselesaikan dahulu
malahan dia sendiri tidak akan menyangka secepat ini

aku juga begitu
teringat dahulu zaman gila-gila
sewaktu di poli
kami bermain tennis bersama sehingga jam 2 pagi
hehehe

rindu saat itu
rindu kenangan di poli

MUNGKIN INI APA YANG KITA PANGGIL SERU

MUNGKIN INI APA YANG KITA PANGGIL TAKDIR

tiada siapa yang dapat menjangka
apa akan berlaku esoknya
:)

aku sendiri tidak menjangka

nasihatku padanya
tenang-tenang sahaja
insyallah semua akan dipermudahkan olehNya

adik-adik disini tidak bermaksud adik-adik kandungku
owwhh mereka masih muda dan mentah lagi
adik-adik disini adalah junior sewaktu aku belajar dahulu

:)

i'm happy for them
alhamdulillah

p/s ada yang bertanya...giliran aku bila pula...entahlah aku sepertinya ingin SINGLE selama-lamanya :) lebih tenang dan sebenarnya aku belum bersedia....

11 comments:

Cikwa said...

just take time..kekadang klau akak ada masalah dlm rumahtangga tetiba rasa cam nk single balik..besh takyah nk pk perasaan org lain yg nk kena jaga..so, enjoy dulu then baru btul2 nk serius dlm sesuatu perhubungan..

cik gObu said...

sis
heheheh tue lah
sebab rase diri masih terumbang ambing lg nie

jdnyer mahu kekal begini dahulu

Mîss Rôry said...

yup, sy sgt setuju dgn akk lovelywa..
enjoy je life ni..
ms itu akn dtg juga cume xtau biler, Tuhan lbih mgetahui sgalenyer..
raja, aku dh update ckit blog aku, de entry aku tpkse delete, sbb wat aku sdih jer.. :(
aku dh edit ko nye blog link kt blog aku.. :)

cik gObu said...

rem
tq....akhirnya hahahaha

:)

teruskan kehidupan
biarkan semalam menjadi sejarah jgn sedih lg k

zielalala... said...

owh sis tq so much! terharunya..thanks 4 caring..

pray 4 me! :)

zielalala... said...

zaman poli mmg sentiasa dirindui..sbb kt gembira n bebas.xde masalah nk serabutkn kepala.cepat sungguh masa berlalu..miss pd so much..sigh!

cik gObu said...

hehehe no worries k

luv u so much sis

pray for ur happiness

:)

psstt akak lupe lah kite main tennis ngan sape dulu eh

usin vespa ker??
hahahaha

zielalala... said...

haha..yup2 usin vespa..mane la mamat tu menghilang..bestla dia kepala otak gila2..dulu best friend tp skang lost contek trs..

cik gObu said...

huhu kan
idup lg tak si husin tue

hahahah

kepala lawak giler

Suka Bebel said...

tak usah ribut ribut, jodah akan menjengah bila tiba masa.tapi jangan tunggu lama lama sangat.hehehe

j.e.j.a.r.i. said...

hey single ladies! :P