thanx korang

Thursday, November 26, 2009

AKU LAH MAMARAZI

gambar diambil pada malam kejadian
aku mendapat EOS tue
hehehehehe

puas tol nk amek gambar mamat nie
damnnnnn
berbagai cara diguna tak berjaya jgk

bkn nyer nak mengurat ker ape
tp rupa si polan adalah mirip seseorang
heheheheh

korang tlg jgn tanya siapa eh
:)

tp mamat di hari kejadian
adalah berganda hensemnyer

cubaan demi cubaan
sehinggalah majlis bermula
dan si mamat pn seakan perasan
kami yg asik memerhati

"hello bkn aku nk ngurat ko pn
aku just nk amek gmbr ko sebab rupa ko mirip ngan seseorang"







si mamat yg katanya model iklan hari raya pn ada di hari kejadian
tp sorry yer
bkn nk amek gmbr
tp i nk amek gmbr mamat di belakang u

peaceeeeeee no war!!!

cik ween kata : hahahah mmg kejam btol malam itu

8 comments:

kupaslaroren said...

wow lawo nye umah baru....

ni yg syok kalo dslr....leh kumpul laki2 ensem wakakaka

p/s: nnt sy nk pm awk kt fb..hhihi sesi pembelajaran tertutup yeh.

AkUFiZA™ said...

eos baru, layout baru .. bgus2
chip aku smakin advance :D

cik gObu said...

cikkupas
yeayyyyyy
thanx awk....

babe
heheheheh takde lah babe
aku kebosanan takde keja

j.e.j.a.r.i. said...

sesungguhnya...kejam yg amatttt
hahahhaaha :P

p.s : berganda hensemnyeeee kerana hidungnya adalah 'terletak' gitu..hihi

Love Says it All~ said...

KELAS MAKEUP DI SERI KEMBANGAN 6TH DEC & SHAH ALAM 20TH DEC MASIH ADA KOSONG! SMS 0162128740 UTK REG. TEMPAT TERHAD!

http://www.eyrarizal.com

cik gObu said...

babe
ganda 23 kali kah???

dummmmmmm

(sinar fm harap maklum)

j.e.j.a.r.i. said...

nasib baik bukan 21 kali
kehkeh :P

cik gObu said...

babe
21 kali eh
hahahahaha