thanx korang

Monday, November 16, 2009

MARI BERBOGEL

kan aku dh mention pergi ke spa
bersama cik puan yg sorang nie

heaven!!!!!!!!!!
kenapa spa kena gune smiley tue?
sebab sebelum kami membogelkan diri diurut dari atas sampai ke bawah
kami dengan penuh bangga nyer membogelkan diri bersama-sama di dalam bilik sauna
hahahahaha

takde lah bogel sangat
ckit2 je

selepas agak2 separuh nyawa
bkn panas tp kehausan teramat sangat
aku yg hampir give up
kami diselamat oleh amoi spa yg cun melecun tue

"sila keluar dan pergilah terjun tiruk dalam kolam jakuzi tue"
*ok ini bukan dialog sebena

utk pengetahuan korang
aku adalah sedikit jakun kerana ini pertama kali aku berjakuzi

dan hasilnya
waktu nak bilas badan dan mandi
aku bersandar di dinding keletihan
mmg mcm nak pengsan
sepertinya kau dah lari 50 pusingan padang bola bukit jalil

mmg aku hampir collapse arrr
tp jgn mengalah disitu

kerana selepas itu kita akan diurut!!!!!

yeaaahhaaaaa

ok sambung next entry

7 comments:

T.E.M.B.U.N said...

wahhhhhhhhh
bestnya...
rekemen la kat cik dewy
best x spa(servisnya) cik ween?

cik gObu said...

cik dewy
bolehhhhh

spa die mmg sangat sangat sangat best

mcm orang kaya2 plak g sane :)

cujern said...

mcm penah pegi spa ni ;p...
kat mana tu ween??

kupaslaroren said...

pic atas tu kt spa lar yek...waaaa mcm spa org kaya jek..perabot dasat hihihi

cpt2 promosi..nak merasa gak dibelai muahahahah

cik gObu said...

cujen
somewhere around KL

dun worry one day aku bwk ko :)

cikkupaslaroren

hheheheh baikkk nnt kite g same2 ok?

j.e.j.a.r.i. said...

waahhhh...tetiba gmbr ku dijaja besar-besaraannnnn dowh! hahahaha

cik gObu said...

babe
nasibbb gambar nie
kalo gmbr lain

owhh lupe gmbr itu.... :0

cargassssss