thanx korang

Monday, November 23, 2009

DUIT ATAU PELAJARAN???

sedang cube mengepost bersama entry ini
gambar yang maha comel
hehehehe

yg pasti bkn gambar aku

tp malangnya
setelah mencuba berkali-kali
usaha gagal

aku yg sedang stress
kerana perlu buat keputusan yang besar

telah merasakan bagaikan ada gunung berapi yang ada dalam kepala ku akan meletus
dalam masa beberapa saat lagi

jadinya
aku dengan berat hati
mengambil keputusan untuk cabut jam 12.00 tghr ini
bersama-sama dgn p.a ku

wehhh aku pn ada p.a jugak tau
sapa yg ikut blog lama dlu
sure kenal

hehehehe

yesssss lagi brape minit je nak balik
selamat hari isnin korang

cerita hujung minggu kita kongsi kendian k

muaahhssss

cik ween kata : result permohonan ke tettt dh kuar....alhamdulillah aku berjaya tp sekarang aku berbelah bagi.. hmmm yang mana satu nie.. duit atau pelajaran???

3 comments:

MY HEART said...

Pelajaran ween... stadi is most important than kerja.. hak..hak.. moleh??

Athirah Rahim said...

Looking for adorable
blouses, shirts and fancy
belts? Visit me.. ;)

http://belledepot.blogspot.com/

cik gObu said...

avelyn
ngehhh tgh pk nie

tanpa duit tak bleh nk study gak

tanpa study bleh je carik jalan nak caik duit