thanx korang

Friday, November 13, 2009

BYE-BYE

dari januari hingga ke november
aku tertunggu-tunggu
akhirnya
hehehehehe :
kuku ibu jari kaki aku akan tercabut jua
bermula dari 5 tahun yang lepas
ketika itu aku aktif dengan aktiviti panjat gunung ni
pertama kalinya kuku ibu jari kaki aku tercabut
sebab menahan berat ketika turun dari gunung datuk
hehehehe
*time tue takde lah gemuk sg kan

dan bermula dari situ
stiap tahun
mesti ade je penyebab yang akan membuatkan ibu jari kaki aku ni terluka
dan seterusnya tercabut

tahun ini agak lambat
mungkin kerana aku tidak terlibat dengan apa-apa acara ganas kot
dan akhirnya

pada minggu lepas
ketika bermain futsal
amek ko!!!

penyebab adalah KASUT
aku rembat je pakai kasut yg aku buat jogging
memandangkan kasut futsal NIKE ku itu telah dirembat dengan jayanya
oleh malaun yg tak berhati perut

teruja bermain sepak sana sini
sekali tepatttttt ke ibu jari kaki

shitt!!! tak sakit sebab dh biase
setiap tahun mesti kena
dah lali kata orang
hahahahaha

cik ween kata : abaikan gmbr yg menunjukkan betapa hodohnya jari kaki ku...nmpk tak darah skit-skit tue??heheheh mintak simpati....

6 comments:

MY HEART said...

Adeh.. kelihatan sungguh sakit arr... ge klinik arr ween....

Putri Ramlan said...

wow! smpi camtu sekali kuku kaki awk kena? sila jaga kesihatan kuku kaki itu ye. :)

cik gObu said...

avelyn
huhuhu tak mooooooooo

nnt die cabut kuku tue

tidakkk

cik putri
ngehhhh
tue lah nk kena carik inai daun nie

skang baru rase sengal2

j.e.j.a.r.i. said...

babe, jgn salahkan kasut. meh kita salah diri yg bermain mengkhinzir buta tanpa warming up, juga down...(tetiba)

p/s: ooh sungguh concern si dia itu hahhaha! :P

Encik Moshuchi said...

kalau tendang tepat kena ibu jari/kuku..tu namanya tendang tonjol hehehe...tendangan orang yg sedikit baik dari kaki bangku hihihi. adakalanya tonjol pun bleh menghasilkan gol...

alaaa, baru nak bersalin sekali kuku tu...i dah 3 kali tukar kuku. akhirnya kuku ibu jari kaki kiri dan kanan jadi 'kembar tak seiras' hahaha....

nanarizqman said...

ouchhh..