thanx korang

Wednesday, November 25, 2009

THE CANON EOS 400D

kejadian dh berlaku lama
tp baru nak letak kt blog kan
hehehehehe

maaflah keadaan agak tidak mengizinkan lately
aku agak busy
fight for sumthing kan

just wish me luck k

ok2 berbalik kepada tujuan asal entry ini dibuat

baru2 ini aku telah berkesempatan
mengikut seorang teman ke majlis yang maha happeningnyer
seriussss high giler!!!!

seronok
bkn seronok sbb enjoy
but aku dpt memacam information kt situ

membuka minda
membuka mata
apa yang selama ni kita tak nampak

:)

ok di hari kejadian ada lucky draw
mmg aku tak mengharap apa-apa pun
dh lah dtg sebagai tetamu kan
:)

lgpun aku tao
aku ni malang orangnya
tak pernah bertuah
*kecuali tiket fireflyz yg tak gune2 lg nie

but
at the end
serius aku terkedu tak tao nak ckp ape
sebab benda yg mmg dh lama aku idamkan
yg dlu tiap kali ke jusco aku mesti g godek2 benda alah tue
akhirnya menjadi milik aku


gambar adalah kecil kerana tak mahu dikata riak plak :)
but serius
aku smp hr ni mcm tak percaya
yg camera ni dpt kat aku

hmmm kpd kengkawan yg lain
cuba lagi di next MMG k??

siap dpt beg korang
heheheheh

suke sgt
dan kamera ini telah dirasmikan dengan jayanya

berjaya memuatkan 566keping gmbr
yg diambil secara membuta tuli
kerana masih tidak mahir

tekan je
janji ade gambar nyer :)

cik ween kata : happy dan bersyukur sgt

16 comments:

j.e.j.a.r.i. said...

keinginan yg kuat...sampai babe!

zielalala... said...

waaah mmg lucky giler ni..best giler ah!

AkUFiZA™ said...

tuah ayam nmpk di kaki
ko pnye tuah ade EOS

mueheheheheh

MY HEART said...

OMG!!!

Jeles..jeles.. hempss..hemps... (nada jeles ahaks!)

nak jugok... adohai.... tapi tahniah cik ween.. dapat kamera godang yang riban gak rega tuh...

sekali lagi.. ai jeles.. hehehehehe...

T.E.M.B.U.N said...

hahhahaha
tu la habuan org suka merendah diri
amik!
Tuhan bagi rezeki sebijik EOS
syukur....

best lah...
gempak gila adiah dslr!!!
dem....

neway cik ween
hati-hati membawa ke mana saja
barang itu mahal
jgn sebrg letak tau!

Tahniah skali lagi

cik gObu said...

babe
ngehhhh
keinginan yg sgtttttttttt kuat

ziela
leh amek gmbr majlis awk t yer :D

cik gObu said...

babe
alhamdulillah rezeki babe

avelyn

sy tak bertuah sgt pn sebena nyer
mungkin nasib menyebelahi sy ketika itu

cik dewy
ecehhhh kemaluan sy dipuji begitu

insyallah
pesanan itu akan ku igt sampai bila-bila

::Farahliza :: said...

uiii best2 kagum aku...mmg lucky la...tahniah la cik gobu :))

blogciknissa said...

law of attraction beb.....;)

kupaslaroren said...

awk ooohhh awk...kita tukar leh??
awk amek vaio...sy amek eos tu hahahahahaha

sgt jeles...

bila lar nak dpt rezeki terpijak mcm nih.....hurmmm mau xlena tido kan??

zielalala... said...

bgs2..amik lawa2 nnti..xyah hire photog la..hehe..

cik gObu said...

farah
hmmm rezeki alhamdulillah

and thanx for the wish

mummy
i believe in that babe

cik kupas
so far dh lena dh sebab dh leh terima hakikat

hehehehe
vaio eh?? one of my idaman gak tue

kena kerja keras nk dptkan nie

tp kalo dpt mac lg cara kot

ziela

aikk part tue awk kena hire gak
maklumlah akak ni baru je dpt kan
byk kena belajar lg

cujern said...

wah...bestnye!!!!!! jeles tau!!

cik gObu said...

cujen
nnt kite hang out sesame k
kite bergambar sakan :)

Putri Ramlan said...

pergh! bestnyaaa! :-D
congrats ye! insya'Allah ada rezeki, idaman sy pula akan tiba! heheh..

goblogbyfarah said...

gosh, jelesnyaaaaaaaaaa!!!!!!!