thanx korang

Wednesday, January 2, 2013

PERTAMA DAN KEDUA

entry pertama di hari kedua tahun 2013.

seperti yang ku katakan.... tahun baru disambut dengan demam, batuk + selsema... suami dan anak dapat berseronok tengok bunga api walaupun tak dpt enjoy sepenuhnya sebab permandangan di picc terhalangan dengan bangunan kpwkm.aku???? terbaring depan tv... bukan baring tp tido...

siangnya ke klinik.smp rumah makan ubat aku hampir lalok...tp gigih gorengkan ayam utk si own.. makan lah kami 2 beranak nasi dan ayam goreng.letak skit kicap...dasar pemalas kan...huuuu alasan paling munasabah yang boleh diberi tak sihat.... lepas je makan terus kami anak beranak tido smp ke petang.

serius mmg tak sedar....

suami masih bekerja....

melepek depan tv layan movie smp nk muntah...

hari pertama di 2013 juga masih melepek...mmg kami takde kemana.... pagi aku goreng nasi utk sarapan juga itulah yang kiteorang makan utk makan tengahari. malam suami masak tumis pelikat... lepas makan lepak lagi depan tv sambil berebut remote dengan own... aku nk tgk LOTR dia plak nk tgk SPIDERMAN...but being me mmg tak mengalah lah kan...puas abahnya umpan main lawan pemadam dan dam ular...demi memenuhi hajat isteri yang tak sihat ni kan kui kui kui.....

ptg hari pertama own dan suami pergi taman cabaran omak nya sambung tido lagi....

ok hebat kan aktiviti hari pertama di 2013?????

hahahahha

masuk pejabat rata2 dengar batuk sana sini...owhhh bukan aku je yang sakit rupanya....

owh yer hari sabtu kehilangan cicin risik....terus simpan cincin tunang...takot hilang jugak...uisshh cuai nyer.... tp rasa kekok plak bila tak pakai cincin ni...harus kah ku request lagi satu dari suami???beli yg murah2 je kot sebab aku kan cuai....

cikweenkata : dugaan....semoga 2013 membawa kebahagiaan

xoxo - cikween

No comments: