thanx korang

Wednesday, January 30, 2013

RABU YG MERAPU

sewaktu pregnant minggu ke 28 kalau tak silap aku

sekarang???? uisshh lg menakotkan...minggu ke 32 so tak lama lg dh

hua hua hua

gmbr ni takde edii ape crop pn tak sebab aku bukan pandai sgt kan...main cilok je macbook suami ni hah...

tanpa kebenaran plak tu....

sesi fotografi di melaka umah along...tak plan pun sebab tue baju warna itam.... muka tak make up baju kalau korang tengok berkedut seribu hahahahaha

owh yer nnt nak up lah satu entry pasal episod mengandung ku ini heheheh buat kenangan kan.... tp tue lah nak mengarang nyer takda masa....

busy lah kan konon!!!!

puiii

apa2 pun please yer doakan semuanya selamat.... takut ni tp tak nak pk.....

cikweenkata : dlm kata tak nak pk tu tetap google pengalaman org bersalin pastu takot sendiri hahahahha

xoxo - cikween

8 comments:

mila said...

eh lebih kurang la date kite sy baru masuk 31minggu..ekeke...sm2 lah bertarung nyawa nanti..Semoga selamat semua :-) boy ke gurl tu?

ini reen said...

berseri-seri mummy nie..apa-apa pun selamat melahirkan..

cik gObu said...

cik cammy
hehehe tue lah semoga kita selamat lah yer

takottttt


reen
alahai comot je reen tak make up pun huhuhuhu

apa2 pun mekasih yer mendoakan

Emmymazli said...

wahhh... bulat la ekk... apa pon org mengandung mmg kelihatan cantik jer...

hopefully oklah semuanya nanti ekkk..

blogciknissa said...

beb...semoga ko selamat melahirkan.... aku doa kan ko sihat n baby jugak..... aku tumpang seronot tengok ko pun happy....cewahhhhhh.....tersyahdu plak bila dah duk jauh nie....ko tetap kawan aku dunia akhirat tau.... take care....

cik gObu said...

kak emmy
cantik ke kak comot je ku lihat heheheh anyway tq eh

cik gObu said...
This comment has been removed by the author.
cik gObu said...

mummy
mekasih yer doakan

amin semoga aku selamat melahirkan nnt

selamat berjuang di negara org
hehehehe