thanx korang

Friday, January 11, 2013

AKU YANG MACAM PERDANA MENTERI

terasa macam nak membebel di hari jumaat....

sebenanya ikutkan tiap2 hari nak membebel tapi kekangan waktu... kerja mengalahkan PM kan busy nyer.... hahahahhaha

kat opis dah mmg tak sempat kan...lagipun timbul sedikit kesedaran dalam diri tak elok guna barang pejabat untuk tujuan peribadi....(ala-ala ustazah)

kadang2 aku rasa apa yang aku alami sekarang semuanya berbalik kepada tindakan aku seharian.macam2 dugaan yang aku kena tempuh.... tak penah pun dugaan tu tak datang.... huhuhuh diri aku memang dh dicop di dahi tempat untuk dugaan singgah kot

yerlah aku rasa aku ni

  • selalu nak melawan cakap suami...uisshh berdosa...dengan keras kepala aku lagi... dah lah suka melawan, degil huhuhu so far suami adalah orang yang sangat penyabar walaupun aku selalu provoke dia dengan macam2 perkara....perempuan kan...nak nyer tengah membuyung ni hah...emosi mmg tak stabil langsung...alhamdulillah bila allah dh kata dia jodoh aku (semoga jodohku smp jannah..amin) mmg kiteorg ni berbeza sgt...saling melengkapi....syukur sgt
  • pergi kerja tak penah dgn niat yg ikhlas...kerja sebab nak dpt gaji... pastu on pc..check email buat keja skit2 main hp...main twitter layan blog pastu sambung buat keja.... tak penah lah niat keja tu sebagai satu ibadah...belom kira lagi guna telefon pejabat telefon bubu...bercakap bukan main 5-15 minit ckp ngan murni walaupun dia huhahuha je anyah anyah anyah lom...x nk..itu je yg dia ckp pun amek masa 10 minit gak...telefon suami..telefon anak...
  • bab solat ni...mmg nak cepat je...alahai nk kusyuk 100% tu aku rase mcm tak sampai lagi ke tahap tu....
seeeeeeee

perkara2 yang mcm ni lah yg mengundang nestapa dalam idup kan.... takper lah 2013 pun baru je 11 hari berlalu.... harap2 ada lagi 354 hari utk aku ubah.....

wish me luck

sebena nyer banyak lagi yg nk dibebel tp terbehenti sebab ada keja yg perlu diselesaikan.... huhuhuhu

cikweenkata : awal tahun mcm2 hal dh jadi...takper hadapi dengan senyuman.... kang terberanak awal plak aku

xoxo-cikween

2 comments:

KAK RAINBOW said...

nurul pun suka je nak lawan ckp dgn saiful ikss berdosa kan tp selalu je kita nak menang tak nak mengalah. haha

cik gObu said...

nurul
kan...kdg2 rasa menyesal tp ego nyer pasal buat derk je...huhuh