thanx korang

Friday, January 4, 2013

CUTI YANG TAK CUTI

aku sedang bercuti...yer apply dua hari sebab sepatutnya semalam dan hari ni kena dating dengan doktor pakar.... alhamdulillah semalam dah boleh settle kedua2 urusan... sepatutnya aku dh tak payah ke klinik pakar ni lagi...tp doktor tu sayang sgt nk lepaskan aku hahahaha jadinya bertemu lagi kita di minggu yang ke 36 nnt.....

malamnya plan nak keja lah hari ni..... tp dalam jam 8 tu adik ku si bolam bgtao yang pakcik aku...iaitu pakngah mail telah meninggal dunia..... so kensel mahu ke pejabat.... nasib baik aku tak mesej bos bgtao nak kensel cuti huhuhuhu


inalillah..... terkedu sekejap...sebab sepatutnya sabtu tu aku g melawat dia...walaupun waktu arwah dimasukkan ke hospital kami dh pun melawat tp bila dia dh balik ke rumah tetap lah jugak nak pergi jenguk kan......

call ibu....masih menangis teresak2....yer mak aku mmg cembeng skit...sama mcm anak dia ni.... lagipun mak aku anak yang bongsu....juga dia tak dapat membesar bersama2 dengan adik beradik kandung dia sebab dibesarkan oleh keluarga angkat.... aku ngan arwah pun takde lah rapat mana since dari kecik dulu....tp anak dia mmg bespren aku..... wpun tak rapat aku kenal lah adik beradik kandung mak aku.......

arwah disahkan mengidap kanser hati tahap ke empat.... waktu melawat tu mmg aku tak tunggu lama kt situ lepas tgk mak aku melalak2 peluk abang dia......

arwah dikebumikan hari ini....semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan mereka yang beriman......

al-fatihah

cikweenkata : allah....jangan ambil ibu dan daddy ku dalam masa terdekat ni....aku masih belum bersedia kehilangan mereka

xoxo-cikween

No comments: