thanx korang

Tuesday, January 15, 2013

EMAK DAN SERIGALA

beberapa hari yang lepas own dan kawannya ke taman cabaran... korang tao tak taman cabaran tu ape?sila google mueheheh taman cabaran tu mcm skatepark lah utk bebudak men beskal mtb sekali pn ada gak... mmg aku dan suami selalu bwk own g situ.. sebelum mengandung ni rajin lah aku ikut tp selepas berbadan dua mmg tidak lah kan sebab aku rasa lebih enak bergelumang di atas katil....

suami takda...jadi own pergi dengan kawannya... aku yg tengah asyik dibuai mimpi indah dikejutkan dengan sms...rupanya kawan si own dah jatuh.. alahaiiii risau plak....tangan patah... mula lah aku cuak...tp aku just reply "ya allah...saya harap ahmad tak mengalami kecederaan yang serius" pastu kengkonon nk sambung tido balik....

tp golek punya golek punya golek aku decide untuk bangun..... kemas umah...sidai baju... makan roti sambil online.. tunggu own balik...dah dekat maghrib jugak baru dia sampai....

"ahmad mcm mana????"

"alah sikit je tangan dia bersimen mcm own dulu2" itu jawapan seorang hero... mmg lah own bagi ko sikit..sebab ko punya lasak tahap langit ke tujuh...sian plak dengan si ahmad tu...

"own dh ckp jgn turun tempat yg tinggi tu.. dia degil...own takper dh pro..." puiiiii pro lah sgt... own takde lah tahap pro pun cuma maybe sebab dia dh selalu dh kesana so tahap kerisauan aku tu takde lah sangat kan....

"habis tu mak ahmad marah tak????"

"mak ahmad baik lah.... dia mana ada marah...dia tak pernah marah...tak mcm mama...kalau marah mcm serigala": sambil buat muka dan aksi serigala.....

nak marah pun tak jadi aku terus gelak...bukan gelakkan si ahmad...gelakkan sebab rupanya selama ni own membayangkan aku mcm serigala rupanya bila aku membebel dan marah2 dia tu....

hahahahahaha

ker mmg rupa aku mcm serigala bila marah???? nnt nk suruh suami rakam bila saat aku mengaruk kt rumah

cikweenkata : ye ker mcm serigala???aaaa kenapa tak pilih binatang yg lebih comel....

xoxo-cikween

5 comments:

mila said...

own tu ank sis eh? hehe..umo bape tu?

cik gObu said...

cik cammy lia
haah anak akak...dh 9tahun dh....

Cikwa said...

wahahah..cam serigala katanye kauu..adoyaii

ibuhebat said...

haha.. ok per serigala... geng dgn serigala dlm citer twilight tu hehe..jgn mare.

Kenapa Shaklee pilihan saya

cik gObu said...

sis wawa
tue lah teruk nau dia bygkn muka kita kak


ibuhebat
heheh kita mmg team jacob pn tak suka edward wahhh terus fefeling twilight