thanx korang

Monday, December 31, 2012

LAST DAY

hari terakhir sebelum melangkah ke 2013.

demam + batuk + selsema... tp masih di pejabat.rasanya ini kali pertama aku tak ambil cuti ujung tahun.xperlah sebab cadanganya khamis and jumaat nak cuti.ada appt dengan pakar.

mungkin penat sgt smp demam kot. dugaan dari allah.... demam ok lagi tp bila nak mengadap selsema tu alahai mcm nak je aku cabut idung tu.yerlah dgn keadaan sekarang yg nak bernafas pn agak payah kan.tambah plak dengan selsema.... lg lah sukar nak tarik nafas...tekak sakit sgt....

try to think positive... adalah ni yang allah nak bagi.sebab tu dia bg aku sakit dlu.... kena berehat.

meninggalkan tahun 2012... tak banyak sgt yang berlaku pun.hidup seperti biasa cuma bertukar tempat kerja dan alhamdulillah dikurniakan rezeki...zuriat aku dan suami...tggu mac nanti yer....

azam 2013?dah tentu lah lepas bersalin nanti kena kuruskan badan yg mmg sedia gempal ni...insyallah aku boleh...azam nak byar segala bapak nenek hutang pastu kalau boleh nak berenti keja.....

rasenyer dh banyak kali kot aku bgtao nak berenti keja ni...nk jadi surirumahtangga sepenuh masa????tak kot maybe nak sambung belajar....

semoga apa yang diimpikan menjadi kenyataan....

kepada semua yang membaca kalau ada salah silap sepanjang 2012 ni mohon maaf dan dihalalkan makan minum yer....

berjumpa lagi kita di 2013

cikweenkata : bos boleh cuti plak seminggu ni...haihhh untunglah jd bos kan

xoxo-cikween

No comments: