thanx korang

Friday, December 28, 2012

UNTUKMU SAHABAT - EPISOD 2

sedang minum di kafe pejabat aku didatangi sahabat.....

"boleh aku minum sekali...."

"order lah lain... takkan nak kongsi dengan aku" jenaka yang cuba ku sampaikan...tapi muka nya tetap kelat seperti semalamnya....

kami diam....sambil menikmati secawan kopi....goreng pisang.... 

"antara keluarga dan suami....mana yang penting bagimu???" akhirnya dia bersuara....

kali ini aku pula kehilangan kata-kata...... antara keluarga dan suami... aku sendiri tidak pasti......

aku terus mendiamkan diri...perkara sensitif begini janganlah ditanya padaku... mungkin ada yang lebih arif boleh menjawabnya....

terus sepi dan persoalan nya itu terbiar disitu.....

cikweenkata: bila seorang sahabat memerlukan kita........

xoxo-cikween

No comments: