thanx korang

Thursday, December 6, 2012

BULAT SEBAB GEMOK

video kt entry own tu tak keluar eh?cissss...penat ku upload tao...mengapakahhhhhh!!!! ini sangat2 tidak adil....

pastu lepas kecewa video tak kuar aku pn abaikan blog...konon merajuk gitu... hahaha sudah lah nk merajuk plak... sebena nyer busy skit

hah hari ni baru dpt up cerita... hari ni ade appt doktor... 24 minggu sudah... huh nervous...jantina baby blom diketahui lagi...ntah kenapa.. mcm takde mood plak nk g scan2 ni...patutnya nk jd mak ni excited lah kan....ni tak..biasa2 je... 

minggu ke 24 ni baby dh leh dengor suara omak eh dan sekitarnya... jd percakapan kena jaga...jangan kau nak mencarut2 lagi...dengar perkara yg elok2 je...tp kalau baby dengar mamanyer kena marah dengan bos tu harap dia tak sedih lah... hahahah so far takde lah kena marah sangat......

jantina baby ni penting sgt ker??? ntah lah bg aku and suami janji baby sihat...alhamdulillah jantina mmg kiteorg tak pk sangat...mungkin disebabkan itulah kot aku asek tangguh je kot...bukan tak excited ok tp ada perkara yang lebih penting....

owhh sekarang cuti sekolah.sebelum own pulang ke kluang hari tu aku plan nak bawa dia g sunway lagoon..... sekali bateri kereta rosak.. melayang lah RM$$$$$$$$$ melayang2 dari wallet... takde rezeki nak buat mcm mane kan.. nasib baik lah own jenis memahami... jd kite berenang di pullman sajork bila pulang menghantar beliau ke kluang....

berenang kt pullman ni siok sebab kolam dia besar...size olimpik kot..and dalam...mmg puas sangat berenang....

own berenan.... sepupu dia berenang...suami aku berenang...aku ngan baby pn nk berenang...walaupun baju dh ketat sendat kan... hahahah nasib orang tak ramai di hari kejadian...

berenang takde lah heavy pn...baru beberapa puluh meter dh mencungap hahaha jd berenang sikit2 je... pastu dh penat tak tahan naik atas makan...

makan je lah kan...takper lah makan lah selagi mampu...pasni ko hadap lah nk turunkn balik berat badan tu....


perut yang mengandungi baby juga lemak2 terkumpul sedia ada....

hahaha tak comel pun... sebab lemak je yg lebih overshadow anak aku... cis lemak ko tunggu tahun depan akan kuhapuskan ko... (kalau mampu)

abaikan tangan yg semakin menggemuk itu bye

cikweenkata : aku suke swimming tapi nape tak penah kurus pun :p

xoxo - cik ween

1 comment:

Suria Amanda said...

suka tgok org preggy..bila nak alami lagi..oh cpt la cik abe pinang guwe..