thanx korang

Monday, December 13, 2010

ULTRAWOMAN VERSI BARU

aduh skang nie kan
byk tol entry yang pending
smpkan aku tak tahu nk start yg mane dulu
:p

banyak sgt benda dan perkara yang berlaku

nk citer pasal maha
nk citer pasal aktiviti bowling
nk citer pasal konvo nana
nk citer pasal weeding yus

hah amekkkkkk

nampaknya smp tahun depan baru hbs korang :p

ok kite start dengan citer bowling dlu yer

hari tue dak nyah @ cik dodo
ajak aku join bowling
anjuran komuniti putrajaya

bila pk2
alah duty kt maha pun petang
then dari takde nak buat ape tue

aku on jek lah

tp pergi pun dalam perasaan yang bercampur baur

yer arrr
bola carik makan takde
:(

ade dalam kancil
then aku rasa mcam tak sempat jek nak g amek

huhuhu terpaksa lah guna house
aduhhh

mule2 susah gak nak sesuaikan diri

ye arr aku main bola lengkok2 tue
bukan bola yang lurus
*bahasa apa nie :p

then bajet bola tue leh arr masuk ke dalam kan
hahahah

tp ok lah markah pun
masih berpuas hati di situ :p

aku tak tahu lah
kenapa bila aku nk melontar jek

aku mesti buat gaya mcm ultraman

mula2 aku tak caya tao

walaupun kawan2 dh ramai yang mengutuk kan
tp bila en.tmm amek gambar
baru lah nak mengilai
tgk aksi sendiri

kena dapatkan nasihat dari pakar nie

masih mengekalkan gaya ultraman

fire!!!!


dh baling
muka macam orang nak bergaduh kan

bergaduh dengan bola dan pin
hahahaha

muka tak puas hati

tp ada mcm profesional tak???
:p

eh eh eh
pandai plak nak senyum yer

owhh kalao korang nak tao
aku hanya akan senyum
bila bola aku kelaut

maksudnya
tak strike or tak dpt amek spare tue

kalo strike atau spare tak leh nak gelak2
nnt orang kate berlagak

huhuhuhu

jd pasni kalao korang nak main bowling dgn aku
bersedia lah dengan aksi ultraman dan muka nk carik gaduh aku tue eh

ok aku mengaku tulisan tue sengaja di tempatkan disitu
utk menyembunyikan sesuatu
hahahaha

kelebaran tahap terlampau
harus lah disembunyikan ye kawan2

lalalalala

bowling tamat pada 4 petang
dan aku tak tunggu keputusan pun
tahu dah tak bleh menang

setakat high score 153
jgn nak berangan menang yer
huhuhu

takper2
lepas nie kita usaha lagi

tunggu lah aku amek bola
yg dh lame aku peram tue
lalalalala

cik ween kata : en.tmm seorang yg sgt comel..ikut jek mana aku ajak dia pergi...peneman dan pemberi kata2 semangat....owhhh lalalala mekasih yer :p

xoxo-cikween



6 comments:

Cikwa said...

wahh..main bola lengkok2 tuuu..ahkak main bola stret..nk gak belajo ngn ween main bola lengkok2..senang2 kite gi main yokk..

cik gObu said...

alah kak
kite bukan terer pun
leh jek nnt free kita bercalling2 yer

KAK RAINBOW said...

nurul mmg tak teror main bowling. ween ajar nurul. hehe

AkUFiZA™ said...

beb, sile perhatikan berat badanmu
semakin bermaharajalela nmpaknye ..

maya amir said...

otomen pun otomen laa..heheh..janji strike..:)
tak pandai main bowling..huhu

cik gObu said...

mcd
hahahah ni dh turun skit babe
kalo tak sebelum nie

lglah

maya amir

hehehehe
takde lah pandai mana pun
awk golekkan jek bola tue