thanx korang

Thursday, December 16, 2010

TAK MALU!!!

aku tahu lah
kenapa aku agak malang
dalam perkara2 yang melibat kaki

dalam tempoh 2 tahun
dh dua kali berlaku pada aku

huhuhu
kejadian yang memalukan

adoiyaiiii

kalau dulu
korang rajin korang selak2 lah blog aku ni
takpun blog yg dulu tue

opsss
blog dulu hanya yang tertentu jek leh bace
sorry

kalau dulu kasut
kali ni selipar lah pulak

hahahaha
kecoh btol arrrr

tenghari kelmarin aku temankan dak abol g cimb
situ kan susah nau nak parking
jd aku tunggu dia dalam kereta

so dh settle sume kasik balik opis lah
jgn igt aku suke mengular time dato' bos takde

keja melambak wehhh

dan aku seingat aku
mmg aku igt
aku tak lupe
aku takde arr plak bukak selipar waktu tunggu dia

sekali kan
dh beberapa sekian lama kt opis
aku rasa lain jek kaki aku

sebelah rasa mcm lembut jek
sebelah lagi macam keras

so korang dh boleh agak ker
????

boleh tak??


huwaaaaa
kalu dulu kasut
siap melintas melambai2 tengah jalan
kali ni selipar lah plakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

huwaaaaaa
kenapa aku mesti mengalami insiden yang sebegini

kecoh tol arrr

hah nk perkenalkan selipar kesayangan aku

yg silver tue
selipar aku letak kt opis
beli kt jusco
kalo tak silap aku
RM2.99 sajork

hehehehe

dan yg pink kusam nipis tue
eh eh eh jap
pink ke

arrr belasah arrr

yang tu paling aku sayang
mmg aku heret kemana sahaja aku pergi

didatangkan khas dari butik esprit yer kengkawan

lalalala
sebab tue lah sayang lebey kan
harga pun
berpuluh ganda lebey :p

perlu ke bgtao beli kat mana...jenama ape.....

:p

owhhh di akhir entry ini
mari lah kita sama2 berdoa
utk kesejahteraan aku yer

semoga nasib malang ini
tidak akan berulang lagi

aminnnnnnn

cik ween kata : hahahaha entry mengadu nasib ke nak berlagak jek :p

xoxo - cik ween

5 comments:

MY HEART said...

Sekurang-kurangnya kalo orang tak pandang kaki awak sure tak pasan ^_^.

tapi saya,

saya pakai wedge jatuh terkangkang depan orang ramai lagi malu wak....


kisah kasut gak kan hihihi....

Mîss Rôry said...

tringt dlu ms kt hostel.. pkai selipar kanan kiri len2.. dh mcm trend.. tp yg sbnrnye selipar sndiri kna tibai.. nk x nk sauk jela mne2 selipar yg ade wlpn sblh len2.. ^_^

cik gObu said...

avelyn
hah ye ker??

aduhhh
sy pn pnah gak jatuh
lalalala

teruja berjalan tak pandang kiri kanan
maluuuu


ms rem
hahahah btol lah
kenangan btol kan

Cik Puan iLa said...

wah..baru lah seni namanya..haha

fairus said...

Ala.. Kata saje itu trend masa kini..