thanx korang

Thursday, December 23, 2010

KALAU ADA UMUR

*gambar adalah ketika ke kenduri yus
itu cerita aku akan upload kendian k

ok korang
start esok
aku akan bercuti....

jadinyer kita akan berjumpa di tahun hadapan
lalalala

bunyik macam lama kan
aku cuti dari 24 disember 2010 sampailah 02 januari 2011
see
kan ke masuk tahun baru tue

kalau korang nak tahu
si kecil ku ini
own, nak masuk darjah satu dh

kejap je dh besar
pejam celik pejam celik
huhuhuh

tak sedar masa begitu pantas berlalu sekarang nie

jadinyer
sebelum dia nak memasuki alam persekolahan
haruslah kena bagi semangat kan

aku, encik buah hati pengarang jantung, bubu, daddy dan abe
akan ke kelantan
seterusnya kami akan ke perak

huhuhuhu
tak lama pun perginya
yang membuatkan cuti aku tu lame
sebab ada perkara2 yang perlu aku settlekan

tahun baru
semangat baru

dan harapnya 2011 menjadi tahun aku
insyallah

kena lebih usaha

banyak yang berlaku dalam kehidupan sepanjang 2010
yang paling manis
sudah tentu tentang en.buah hati pengarang jantung
lalalalala

yang pahit ada jugak
tp entah lah

aku sedang berubah untuk menjadi aku yang baru
yang sentiasa positif
biar apa pun yang mendatang

biasalah bila kita nak berubah
ke arah kebaikkan
banyak cabaran dan dugaan

yang penting KENA CUKUP MAHU!!!!!!

so kalau lah aku tak sempat nak update blog next week kan

aku nak wish kat korang

selamat menyambut tahun baru

semoga tahun baru, kita akan berubah menjadi yang lebih baik dari tahun sebelumnya

pada yang bercuti
sambut krismas or whatsoever

enjoy ur holiday k
insyallah
ada umur kita pasti ketemu lagi

akhir kata
sambutlah salam sayang dariku

hahahahahaha

ending tak boleh blah kan :p

cik ween kata : owhhh owwhhh owhhh kena cukup mahu!!!!

xoxo - cik ween

5 comments:

Lina said...

selamat bercuti yer cik ween dan selamat tahun baru 2011

uyoi said...

ko ada di perak ari per? weekend ni aku ada di sana..leh ar ar kiter dating mkn nasi vanggey...hahahaha

cik gObu said...

lina
awak juga yer

uyoi
hah yg tue tak leh jwb maybe ahad smp kot

vanggey jommmm

T.E.M.B.U.N said...

kejap jek nak masuk tahun baru kan..
yeayy saya akan cuti panjang next wik.start Rabu hahahaha
samat bercuti cik ween

mummysyafie said...

cantik gambar tu ween..sekrg musim kenduri kan