thanx korang

Wednesday, December 22, 2010

I NEED HELP!!!

ok aku tahu
dh berapa hari aku tak update blog
tak jengah blog korang

i'm so sorry k

bebanan kerja
dan sedang mahu menstabilkan semula hidup yang agak kucar kacir ni
huhuhuhu

jgn riso
semuanya akan kembali seperti asal
sedikit masa lagi

yer arr aku tgh excited menguruskan perpindahan
family aku

lalalalala

brape hari jek lagi

dengan trip ke kelantan
then terus ke perak

juga mungkin akan berada di singapura buat seketika

lalalalala

owwhh tentang pertolongan yang aku minta tue

pd yang follow blog aku yg tak seberapa ni
tolong lah tinggalkan korang nyer link eh

senang aku nk follow balik

tak adil lah kan
korang follow blog aku

aku tak follow blog korang

huhuhu

terima kasih ye atas kerjasama

macamlah followers beratus
hahahahah
:p

cik ween kata : so damn happy.....but sedikit tension

xoxo - cik ween

2 comments:

mummysyafie said...

ween, akak perasan gak ngan awak semalam. tapi macam besar sikit dari aritu. sbb tu akak ingat orang lain

cik gObu said...

kak nor
aiyakkkkk
hari tue tgh menggila diet
skang nie dh kurang skit

lalalala

tue yg bertambah2 tembam