thanx korang

Tuesday, December 14, 2010

MENARI ITU SIHAT

aku dh bgtao kan
list entry yang aku hutang kt korang

huhuhu ok skarang mari kita sambung

dalam pada aku sibuk dengan MAHA
aku sempat jugak lah join
majlis perasmian karnival pelancongan tarian cuti-cuti 1 malaysia

actually ini tahun pertama aku join
itupun sebab dak nyah ajak

aku on jek

memule dulu kiteorg pergi bengkel
train the trainers

hehehehe
terkangkang2 jugak lah time tue

yerlah nk menguasai 8 jenis tarian ko
mmg lah skit2 jek sume tue

tp ko bayangkan aku yg keras berdengkung nie
berjaya jugak menguasai nyer

itu pun aku pektis kt opis tao
time tgh free tue
hehehe

lgpun aku suke aktiviti ni

disamping belajar menari
ini juga dikira sebagai senaman

cuba korang buat time lunch hour hari jumaat kt opis
mmg berpeluh
and seronok sgt tao

see
tgk lah ribuan manusia yang turut serta pada hari kejadian

bukan ribuan dh
tp puluh ribuan

serius mmg ramai
dengan warna warni
owwhh

terasa bertuahnya hidup di malaysia
yang aman dan damai

hahahahaha

see
bukan semua orang malas bangun awal pagi tao
hari ahad lak tue
seawak 500 pagi aku dh bangun taog
siap2 bagai
530 dh gerak

phewww ko bayangkan lah
hari ahad yg enak jika dapat berselimut
tp aku dan kawan2????

mengeluarkan peluh di dataran merdeka

gambar-gambar di hari kejadian
haruslah diambil oleh en.tmm ku itu

aduhhh rase terhutang budi sangatlah
bukan sebab dia tolong amek gmbr

tp sebab dia sudi bangun awal pagi buta tue
utk support aku

ni yang bertambah-tambah sayang nie
agagagagaga

pg tue
aku, nana (adik en.tmm), dak nyah (dodo), dayah, ima
ngan beberapa lg kawan dak nyah

berseronok tak hengat dunia

huhuhhu
aktiviti yang menyihatkan badan
yang mampu menyumbang kepada pengaktifan semula
metabolisme badan aku
mmg aku suke

hehehehe

di hari kejadian dak nyah dapat cabutan
duhhhh
takper lah nyah

walaupun tak dapat tiket air asia tue
janji nama ko diannounce di khalyak ramai tue

yang lain ado????

hahahaha

ape2 pun mmg enjoy
korang yg lain patut belajar tarian yang menyihatkan badan nie

kalau nak kiteorg tolong ajarkan pun tara hal
:D

cik ween kata : gigih ni....gigih tp weekend kecundang ahahahaha

xoxo-cikween



2 comments:

MY HEART said...

best la..

ramai pulak yang join tahun ni kan? tahun lepas kan cik ween.. kitaorang beratur ikut kaler baju.. pepel satu baris dengan pepel, ijo satu baru, biru satu baris.. so nampak seragam...

tahun ni dia men campo je ek??

saya sepatut join gak tapi sebab ada hal kazen nak tunang so tak dapat nak join...

cik gObu said...

avelyn
tahun nie dorg nk nampak colourfull
tue yg bersepah2 jek tue