thanx korang

Friday, December 17, 2010

“The Season of the Witch is Here”

woohhhhoooo
scary...scary
mari kita menakutkan diri
dan kembali kepada zaman kanak-kanak

sebab dh tua bangka ni
of coz lah kita dh tak percaya kan
ahli sihir bagai ni

tp sihir-sihir ni
jgn korang tak tao

zaman sekarang
yg serba merba canggih nie
masih wujud tao

huhuhu
ntah lah
sepatutnya
makin maju sebuah negara tu
takde lah nak percaya benda karut mengarut ni...

ok2 jom balik kepada tujuan asal aku membelog ni

waktu kecik2 kan
aku ni tak ramai kawan
kawan aku....
akak aku, ngan jiran yg menyewa kt umah arwah atuk aku
huhuhu

then masa2 bosan tue
rajin lah tgk tv
melayan buku

dulu kt kampung ada perpustakaan bergerak
selalunya dorg akan datang 2-3 minggu sekali

then aku ada pinjam buku pasal seorang ahli sihir yang jahat ni
yang mana dorg tangkap budak2
amek darah
and buat ubat dorg

tak kira lah utk apa
nk awet muda ker ape

dh lah dia bunuh budak2 tue
kepala budak2 tue dia akan gantung kt area umah dorg
huhuhu scary....
hah aku selalu lah terbayang2 benda ni
dh lah selalu sorang2 kan

perangai plak suka sangat berkhayal
so aku pun membayangkan lah
yang witch ni
selalu skodeng2 aku kt tepi semak
kt pokok buluh belakang tu

huhuhu
mmg aku takot
kadang2 aku termimpi2

bila umur dh semakin meningkat dewasa
aku still gak pk yg semua witch ni jahat

maklumlah
aku ni kuat berangan
and hidup dalam dunia aku sendiri
lalalalala

until one day
aku jumpa witch yang comey2
dan baik nie

lalalalala
ok dh lari dah tajuk
sebab utama aku suke tgk citer charmed ni
sebab si PRUE tu pelakon favourite aku....

so korang suka tak tgk ala2 charmed
or yang berkaitan ngan witch nie???

suke???
suke???
kalau suke jom gelek2 vontot

hahahah
suka???suka????

kalau suka
jom ramai2 kita nonton


Season of the witch

dh lah pelakon fav aku
hehehehe

ok kt bawah nie
sedikit sipnosis cerita ni

aku ceduk dr website nuffnang

Sypnosis

In the supernatural thriller Season of the Witch, Nicolas Cage stars as a 14th century Crusader who returns with his comrade (Ron Perlman) to a homeland devastated by the Black Plague. A beleaguered church, deeming sorcery the culprit of the plague, commands the two knights to transport an accused witch (Claire Foy) to a remote abbey, where monks will perform a ritual in hopes of ending the pestilence. A priest (Stephen Campbell Moore), a grieving knight (Ulrich Thomsen), an itinerant swindler (Stephen Graham) and a headstrong youth who can only dream of becoming a knight (Robert Sheehan) join a mission troubled by mythically hostile wilderness and fierce contention over the fate of the girl. When the embattled party arrives at the abbey, a horrific discovery jeopardizes the knight’s pledge to ensure the girl fair treatment, and pits them against an inexplicably powerful and destrustive force.

so enjoy k????

sama2 lah kita menonton nya....

lalalalalala


cik ween kata : hope rezeki berpihak kepada kami.....eh eh eh kami???mesti lah kami sebab mana aku nak campak peneman ku yang setia...yang juga merupakan kekasih hati....pengubat jiwa lara.....

xoxo-cik ween

3 comments:

KAK RAINBOW said...

takutnya tgk gmbr yg kat atas tu ween seram

cik gObu said...

nurul
huhuhuhu
jgn terbawak dlm mimpi sudah ;)

maya amir said...

i suke charmed..i suke:))