thanx korang

Tuesday, December 8, 2009

SI BADAK YG COMOT

gambar kecik sebab malu
hahahaha

ini adalah si embun
bdk opis aku gak
merangkap ketua koir jabatan
satu ketika dlu

owh bkn nk citer psl embun
aku nk citer psl telinga aku
hahahaha

one day
aku sedang berlari2 mengejar waktu
takot ditinggalkan si mek

abg hashim merangkap par aku :

"raja..... den wahab kat mane???"

den wahab sebena nyer en. nik wahab..pegawai akua

aku dgn confident je
jawab sambil lari2 anak

"den wahab kt wisma yakin lah..."

then dia tanya lagi
aku jwb lagi sambil lari

last2 muka dia blur
aku berenti kt dpn tanya balik

"abg hashim nk tau den wahab kt mana kan???"

hahahahaha

"hoiii bkn den wahab lah tp nik wahab"

damnnnn

agak kemaluan disitu
terus chowwwww

cik ween kata : telinga selalu servis selepas mandi tao :p

4 comments:

MY HEART said...

hahahhaha.. alahai.... hahhahaha... *terkedu tak tau nak komen apa.. golak jo yooo*

cik gObu said...

avelyn

kepekakan pd hr kejadian adalah tidak disengajakan

KAK RAINBOW said...

hehehe den wahab dan nik wahab nama lebih kurang.

cik gObu said...

nurul
kan kan kan

lebih kurang je

depan je lain