thanx korang

Tuesday, December 29, 2009

me, own and alvin

kerana mengalami masalah yang sama
iaitu masih tidak mahir dengan window7 nie
nk transfer gambar tak jadik2
jadinya ini je lah gambar yg dapat aku tepek :)

ahad yang lepas
setelah berminggu berada di dalam mood busy terlampau
aku berjaya juga menculik own
tido di umah equine
together with my younger brother abe

heheheh

alangkah indah nyer
saat2 bila aku celik mata
lihat own di sebelah

bgn awal buatkan sarapan
waima hanyalah maggi in cup ayam

suap dia makan
huhuhu
satu perasaan yang tak bleh nak digambarkan dengan kata-kata

aku berjaya dapatkan tiket utk alvin and the chipmunks 2
tp dapat tgk kt mines je lah
hasrat nk tgk kt curve tak kesampaian
kerana kepadatan manusia yang turut sama
ingin menonton disitu

pergghhh ayat skema kan
hahahaha

alvin and the chipmunks 2 mmg best
sehingga kan ada part2 yang own pn turut menari sama

nampak dia enjoy sangat ngan movie ni
dalam movie kali ni
kalau korang dh biasa follow kartun nie waktu kita kanak2 dlu

first kemunculan chipettes
iaitu chipmunks betina

heheh gile comey dengan tarian lagu beyonce
own suke sengih2

ada part sedih
own siap tanye

"mama nangis tak???"

"own nangis..."

siap paksa aku nangis sama lak tue

adeh jiwa sensitif jugak anak aku ni
hahahaha

mcm mak dia jugak :)

apa2 pun
kalau korang tanya
best ke tak

aku akan kata BEST
sebab dr zaman kanak2 aku ngan akak aku memg suke giler ngan kartun nie
sanggup tunggu pepagi buta tue
korbankan waktu tido kiteorg
hehehehehe

lagu2 pn best

jadi....
sila lah beramai2 ke panggung wayang yang berdekatan yer

cik ween kata : opsss pesanan penaja ni aku tak dapat sesen pun...huhuh agak sadis :p

9 comments:

ini reen said...

tupai tu bebap macam sha..huu..hehe..
mesti tonton cerita nier..
budak 2 orang tu tengok poster pun dah gedik..apa lagi bila nengok cerita ni nanti....

AkUFiZA™ said...

sedih aku beb .. bile la aku dpt sarapan ngn teha lg :(

Si budak Aboi said...

pi tgk dgn mama ker?

Anonymous said...

best nye cik ween.. aku jeles..aku pon nak bawak ank aku ptg ni.. boleh amek hafday.. huhuhuhuhuh besh2.

farah said...

yg anonymous tu aku comment adeke anonimous dia bg name aku...(penampar!)

Lulu Junior said...

Best betol kalo ada budak kecik kat rumah. :)

cik gObu said...

reen
wajib bawakkkk

sbb chipettes adalah comey mcm scha

hehehehe


babe
insyallah babe
one day
jgn sedih ok?

aboi

own g tgk ngan mamanya nie

heheheh

farah
mmg berbaloi dowhh bwk bebudak tgk

ain
cepat2 kawen dan buat anak :p

Cikwa said...

ween..

cite ni fully cartoon ke atau ada campur ngn real orang punye..sbb yg sblm2 ni akak tgk dia campur..klau fully cartoon bleh bawak anak2..

cik gObu said...

campur ngn org...

mcm dlu gak

tp ok je sis
takde arrr adegan terlampau

kelakar g ade :)