thanx korang

Sunday, December 13, 2009

percaya dan yakin

percaya dan yakin
adalah 2 perkara yang berbeza

antara kedua-duanya

mana satu pilihan hati?

tanya pada diri
renungkan

dan buat keputusan

aku pernah percaya
dan aku juga pernah yakin
tapi akhirnya tetap TEWAS

aku tidak mengalah
masih lagi membuat keputusan yang sama

tetapi berbeza situasi dan orangnya

aku memilih percaya dan yakin pada teman-teman
kerana ianya memang menjanjikan kebahagian

cik ween kata : i'm happy with what i'm now...and aku percaya dan yakin aku sedang berada di landasan yang betul... tidak mahu menoleh lagi...terima kasih atas segalanya...cewahhhh penuh dgn kejiwangan :p

6 comments:

Putri Ramlan said...

bila percaya dan yakin tu biar di landasan yg betul, like u said ok? :)

all the best and wish for ur happiness selalu..

kupaslaroren said...

Insyaallah Cik Ween ;-)

AkUFiZA™ said...

u can beb .. caiyok2 :D

cik gObu said...

cik putri
thank u
pray for my happiness

i pray it for u too

cik kupas
hmm kuatkan hati dan semangat

babe
thanx for always b by my side :) love u all

j.e.j.a.r.i. said...

toleh kanan..toleh kiri...toleh depan tapi BUKAN BELAKANG!
mcm lagu senario..hehe

Si budak Aboi said...

yg penting kite tahu siape kite ok !

will try the best ok !