thanx korang

Monday, December 21, 2009

MASIH DENGAN MALAS

ada orang tanya aku

"kenapa cik ween jarang update blog sekarang???"

owwhhh bukan sebab aku masih dalam mood berduka lara
setelah putus cinta
bukan juga kerana aku berkurung dalam bilik
sehingga tiada aktiviti yang bleh dikongsi dengan kalian

tapi sebenarnya
sekarang ni aku BANYAK SANGAT AKTIVITI
sehingga kadang2 tak tao nak kongsi yang mana

:)

heheheh my life now
benar-benar dah berubah

aku lebih happy
aku lebih ceria

hmmm
walaupun tanpa si dia disisi :)

nnti lah
perlahan-lahan aku akan sesuaikan diri
dengan dunia yang busy ini
dan juga aktiviti blogging

sesungguhnya
rindu sangat pada kalian
pada dunia blog

huhuhuhu
sementara aku sedang dalam proses menyesuaikan diri
harap2 kalian semua sihat

dan yang pentng
jaga diri
dan jangan nakal2

love u all

6 comments:

Si budak Aboi said...

cinta xkesampaian !

gud luck !

cik gObu said...

aboi

tp sy lebih happy dr dlu :)

Putri Ramlan said...

kalau kesibukan bekerja utk mendpt kehidupan yg lebih baik, teruskan. :)

who i am? said...

ala yang..

pegang je konsep kak redmummy kite tuh....satu pergi 10 mari taoooo! ;)

***mak pon kemalasan nk update nyah..bz sesgt dgn pengantin n kejar update album customers.huhuuuu!

Ummu Nuha said...

be tough and smile always! :D all the best in life :)

nanarizqman said...

chaiyokk ween