thanx korang

Thursday, December 17, 2009

PEMALAS NK MAMPUS

KEJADIAN ADALAH BERLAKU PADA
HARI SABTU YANG LEPAS

dh berkurun baru nak update gitu

selesai urusan menghantar family ku ke ampang
aku ligat carik alasan
tidak mahu berlamaan di sana

rasuah bubu ngan daddy
seorang 50 aku challo balik equine

own adalah tidak mahu ikut kerana sudah seronok jmp faiz

balik umah rehat2
around kol 3 gerak g upm
tgk mummy men netball

otw balik aku dh set dalam pala otak
ok aku nk singgah mcd
sebab dari pagi tak makan apa kan
kebulur tak terhingga!!!!!!!

tp ntah apa bengongnya petang tue
aku terus balik umah plak
tanpa rasa bersalah kt perut
yang sepertinya mahu meletop kelaparan

hehehehe

dalam kol 5

aku nekad nk sms nurul
tanpa rasa malu nya
kerana rasa mahu mengatasi segala2nya

"uyoi...hari ni ko masak tak???"

"lauk tghr sup ikan adalah...knp"

"aku lapar...ko buat arr kuih2 jap lg aku datang makan"

"datanglah....."

"tapi aku malu..."

"blah lah ko nak malu2...."

terus dalam hati mcm
owwhh dapat makan free
heavennnnnnn

pergghh tanpa rasa segan silu
hilang segala sifat sopan santunku
dan tanpa rasa bersalah

start enjin keta
terus ke lestari perdana

nyummm nyummmm nyummm
sedap nya sambal tempe nurul
sup ikan, dan ikan masin
perghhhh

mmg best!!!!

cik ween kata : uyoi...nnt bila ko masak lebih2 tue, sms lah aku yer...confirm kalau takda hal aku mesti datang makan :p

8 comments:

Si budak Aboi said...

enjoy ea u life !

j.e.j.a.r.i. said...

ya. rasa mau mengatasi segalanya.
tapi make sure lepas mkn angkat pinggan. cuci skali. org siap masak dh besar rahmat tau. jgn pemalas terlampau sampai tahap makanan dlm mulut pun nk suruh org kunyahkan.

dah org berbudi, kena la berbahasa.

ingatan utk semua!! (membebel tetiba...motifff??)

cik gObu said...

aboi
hehehehe :)

babe
owhhh baik lah mak nenek :p
sila tanya uyoi aku angkat pinggan
siap basuh pinggan dia sekali tao

heheheh betapa rajin nya aku
masak MALAS :p

ini reen said...

meh datang umah reen meh..tiap2 hari ku masak..heheh

uyoi said...

sib baik ader makanan aritu...klu tak aku hidang biskut ngan air teh o jer la..hehehehe

kupaslaroren said...

itu bkn pemalas tu...awk saje nak perhatian hahahaha bkn xbole start kereta gi kedai makan kan..kan? hahaha

KAK RAINBOW said...

bab mkn mmg no hal kan :)

el said...

nice blog
klik2 tm