thanx korang

Tuesday, December 1, 2009

SEMPURNA, BAIK DAN MULIA = ???

* gambar adalah tidak berkaitan dengan entry
SEMPURNAKAH dirimu
sehingga kini kau masih mahu menyalahkan ku?
BAIKKAH dirimu
sehingga kini kau masih tetap mahu mencari salahku?
MULIAKAH dirimu
sehingga kini kau tidak pernah penat menghinaku?
aku sedar siapa aku
jadi alangkah baiknya
jika kau dan aku
kita mulakan hidup baru
menjadi seorang yang baru
meninggalkan semua kenangan
melipatkan semua cerita
agar satu hari nanti
kita bisa tenang sahaja
aku dan kamu
kita sudah jauh berbeza
lepaskan aku
dan semua kenanganku
kerana ku tahu
dia ada menunggmu
cik ween kata : susah ker nak melepaskan semua kenangan??? cik ween dh lepaskan semuanya...berharap agar pihak satu lagi begitu jua

8 comments:

kupaslaroren said...

Sabar ye Cik Ween.. =)

goblogbyfarah said...

kadang2 kita perlu fikirkan diri sendiri utk teruskan hidup.

Putri Ramlan said...

terus bangkit, terus maju baru dpt jalani hidup yg lebih bermakna.

cik gObu said...

cikkupas

i am. thanx ya

farah
yuppp that's what i'm doing now

cik putri
insyallah sy akn terus kuat

thanx korang :)

susudalambotol said...

sudah ok ke kau?
:)

MY HEART said...

Biarkan semua nya berlalu.. tabah dan sabar k!

j.e.j.a.r.i. said...

babe..
ko sudah berdiri di paksi yg ko pilih & betul.
tetap di situ.
its ok kalau ko degil dengan pendirian. degil dengan impian.

abaikan virus2 spt ini. yg bikin hati pedih. sakit.

DELETE terus!!!

cik gObu said...

hidd

ok cume tergangu oleh pihak lagi satu

yg tak sudah2

avelyn
insyallah i will

thank ye

babe
aku sudah lama DELETE
tp dia???

haikkk susah sgt agaknya