thanx korang

Friday, December 12, 2014

BLOGWALKING

uisshh dah lamanya aku tak berblogwalking...serius zaman blog dulu ngan sekarang jauh sangat bezanya.
aku dulu mula dengan blogdrive.... tahun 2004 kalau tak silap then aku tukar ke blogspot. dulu pun blog sebab nak update pasal mawi.

iols kan MAWIFC... jangan buat2 terperanjat plak yer....

then aku beralih ke blogspot. ini blog aku yang ketiga. kalau tak silap.
dasar lah perangai kan  buat banyak2 blog.

tujuan aku berblog ni sebab aku nak share pasal life aku... pasal pandangan aku...pendapat aku....
dulu serius seronok baca blog orang lain. especially blog yang jujur pasal kehidupan dia.

bila pk balik and bila baca balik blog aku yang dh lama aku tutup tu... mcam nak muntah pun ada gak. ape ke poyo aku beli foundation pn update kt blog, g basuh keta update kt blog, g makan update, g merendek ngan jantan pun aku update. hahahahaha
sumpah perangai.....

nasib baik blog lama aku dah tutup. hanya aku je yang boleh baca.

sekarang aku rasa rata2 blogger dah tak jujur dalam berblogging. semua kejar ads...semua kejar duit.
so nak membaca pun aku dah malas.mcm dulu aku suka gak baca blog filla, ceera, tp filla sekarang iklan je memanjang.bosan. blog ceera plak sejak dah anak dua ni mmg jarang update. pun selalu iklan.

jadinya blog yang aku tak penah tinggal baca sekarang ni blog peej. sempoi mempoi kelempoi kata pak yus.
serius peej sangat jujur dalam berblog.

serius aku cakap kalau kau jujur bila berblog, orang yang membaca pun akan terasa kejujuran ko tu.

owh selain dari mereka yang disebut di atas aku baca gak blog mereka2 yang seangkatan dengan aku mcam hidd (susudalambotol), blog cujen, blog sis wawa, blog jiran (mira ke ape ntah), blog yang ada kt bloglist aku ni mmg aku baca ... bila korang update lah...

so please korang....

update2 lah selalu supaya aku dapat menambah ilmu heheheheh

xoxo - cikween

No comments: