thanx korang

Friday, March 22, 2013

SEDIKIT UPDATE

di hari jumaat yang mulia ini
aku masih lagi belum bersalin

huehuehue

tp pg td bangun mcm biasa kol 6
yer walaupun aku bercuti tp tetap bangun awal pagi okeh

g toilet utk bersiap untuk subuh
sekali tgk ada darah

alamak cuak jugak tp buat2 cool
terus amek wudhuk and solat mcm biasa

kejut suami....
bgtao nak pergi spital
mmg lah kalau di google orang kate lambat lagi
maun amek masa 2-3 hari nak bersalin

tp ai is tak nak amek risiko ok....

tak kisah lah kena seluk ke ape
janji baby sihat and selamat

ke spital buat CTG...
takde contraction
even, time buat entry ni pun masih takde contraction

lama tunggu doktor yang ada short meeting pagi tadi
doktor datang check bukaan
owh baru 1cm

boleh balik dulu
tggu kekerapan contraction 10minit sekali baru datang

tp sebelum balik doktor scan jugak
tunjuk jantung baby
and uri yg masih dalam keadaan baik

balik umah suami bersiap2 nak pergi keja...
huhuhu takper lah demi mencari sesuap nasi kita tawakal je lah
kalau suami takde adik aku atau daddy ada

then ada kawan mcm iena, dodo pn offer kalau ada ape2 bgtao dorang

alhamdulillah aku dikelilingi oleh kawan2 yg sangat prihatin

cumanya aku agak cuak ni
darah agak banyak tadi
mungkin sebab doktor seluk kot
then ada darah ketul2
agak besar gak dalam lebar 2-3 jari

tp takper kita relax and cool lagi
tunggu contraction
petang ni dh plan ngan bubu
ajak exercise macam biasa

so.... masih belum bersalin
please pray for me k

cikweenkata : berdebar....but really excited.....

xoxo-cikween

No comments: