thanx korang

Tuesday, March 12, 2013

KONSERT TWIN TOWERS 2013

dalam tempoh pregnant ni aku jarang mengidam yg bukan2 kecuali nk aiskrim yg org jual naik moto tue lah

and now dh 38mggu menunggu hari je ni 

ke ntah2 waktu aku publish entry aku dh selamat pun bersalin
in sha allah semoga allah mudahkan urusan aku

tp korang korang korang

aku duk dengar radio pasal konsert twin towers 23hb ni




ok mamat2 ni datang KL okeh


mmg lah sebelum2 ni dorg penah dtg tp kali ni aku teruja nau nk g menengok nyer hah
bukan aku yang nak g mengelitis nk g tgk konsert ni

tp baby dlm pwot ni hah
dan dan lah ko salahkan anak kan
sebena nyer ko yg mengedik nak pergi hahahaha

korang rasa aku sempat tak g on 23hb ni
ke aku dh selamat berpantang kat rumah bergelinang air mata mengenangkan tak dpt g konsert ni

hehehehehe
so sape2 yg pergi tu kalau aku dh bersalin jgn nk roger2 eh
boleh putus kawan

tp kalau aku tak bersalin lg
mari lah kita sama2 pergi
hehehehe

doakan ku selamat yer

cikweenkata : BSB tu.... fav ku hehehehe

xoxo - cikween

No comments: