thanx korang

Tuesday, March 19, 2013

INI BUKAN RIAK OKE!!!

owh ye uols 
for your information lah kan ai dh start cuti oke minggu ni

start dari 18 - 22 (5 hari) i bercuti rehat
harap2 bersalin lah sebab cuti bersalin pn ai dh apply

start dr edd 25 mac sampailah ke 90 hari

hurrmm memang tak sengaja pn nk cuti awal
tp sebab tahun ni aku kena settlekan 20 hari cuti
kalau tak luput oke

tak ke satu kerugian kalau aku habiskan

cuti melampau plak banyaknya
sebab aku jarang cuti kot


waktu apply kt bos dalam hati ada sedikit cuak
sebab bos mmg jenis kaki potong cuti nyer

sekali dengan senang sekali dia sign borang cuti iols itu
wahhhhhhhh

siap mtk sikit cuti aku

tq bos kita jumpa lagi jun nnt eh

pegawai2 lain kt bahagian terus menuduh diriku ada pemakai
alahaiiii bukan sebab pemakai lah
ini sebab keadaan aku yg mmg tak larat sgt
keja kt sini dh ler banyak
menimbun2 jadi bos kesian agaknya

seronok weh jadi suri rumahtangga sepenuh masa

lalalalalalala

so sapa nak cuti sikit?
meh aku transfer hahahaha

cikweenkata : opsss mcm ter riak plak entry ni lalalallala

xoxo - cikween

No comments: