thanx korang

Monday, March 11, 2013

NO. BRAPE KO???

saja lah nk share
cilok dari pesbok ni hah meh meh meh

Pakar diari hati
Siapa ANAK KE-2 dalam family meh sini baca fakta ini!!!!!!!!!!

ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. ^^
 - hurrmm ye ker????

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah jawabnya, boleh dipujuk tapiselalunya tak berapa jalan

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn) ---->kena tanya suamiku lah.. tp ai ok je part nk pujuk2 suami ni hehehehe


BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D 
- kalau korg ikut blog lama aku mst korg tao... tp tak nak ungkit benda dlu lah sebab im happy now.. and yes im willing to do anything for my husband and my family

HITAM / PUTIH

Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi. 
- hahah tak jugak lah.. tp dulu waktu muda remaja mmg cam gitu.. sekarang dh matang kot :p

HATI

Anak no 2 ni juga nampak aje keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.
 - haah aku jenis tak boleh ditegur nak melenting je keja nyer... tp skrg dh berubah skit2 lah...umur meningkat kata ko....

BERDIKARI

Very independent.memang betul.tp kalau terlebih independent pun payah.mudah bergaul.very take care. 
-it depends lah jugak korang.... tp aku mmg dari zaman kecik lagi berdikari... cuma kalau dh tak mampu sgt baru aku mengadu kt family or suami tp selalunya aku jenis settle semua benda sendiri.. part caring tu yer dlu waktu bercinta rimas btol suami aku dengan perangai aku yg ni hahaha


ARAHAN

Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang. 
- ikut naluri yes tp nk buat mcm mane dh takdir allah aku keja gak ngan org tp tiap2 hari meroyan kt twitter cakap nk berenti...dalam meroyan2 tu dh 10 tahun gak lah aku keja

PEMAAF &CARING

tidak dinafikan anak no 2 ni pun pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah. 
-aku boleh maafkan orang tp aku jenis tak boleh lupa... sebab tue aku malas nak berkawan sebab kalau org tu dh lukakan hati aku mst aku akan igt smp bila2..so drpd hati sakit baik kita kawan dgn org yg boleh paham and terima kita je


PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas. 
-yg ni tak sebab aku jenis simple and tak ikut trend pun.. aku belasah je ape yg ade.... janji aku selesa... lantak lah org nk ckp ape

cikweenkata : kisah anak no. 2... hahahahha


xoxo - cikween

3 comments:

Unknown said...

ila ank no 5..hehehe..xder eh??

salam kenal..ila follow sini =)

KAK RAINBOW said...

sama ciri2 tu mcm adik kita anak no 2 dia tu

cik gObu said...

mama ila
hehehe mcm suami kita lah anak yg ke 5

nurul
heheheh mst penat kan nk layan karenak anak no.2 ni