thanx korang

Tuesday, March 5, 2013

MAN VS WILD


suamiku mmg peminat tegar discovery channel
huhuhu mmg itu lah antara channel yg dia selalu tengok pun selain cerita pasal kereta lah teknologi lah....

mengenali aku mmg tak lah kan
tp demi tak nak derhaka kat suami aku layan jugak lah.... yerlah selama ni suami support je apa yang aku minat apa yg aku suka dengar je bebelan gossip artis yg dia tak kenal pun kadang2

jd sebagai balasan kita pura2 happy lah bila layan channel dia
hahahha

eh bukan pura2 tp ade certain channel fav dia jd fav aku gak... mcm dlu sebelum ada kotak langit kiteorg layan hypptv tu... aku suka btol tgk citer pasal kereta2 tue...

ntah ape tajuk dh lupe dh... yg pengacara dia ada 3 orang...

best tp kt astro takde rancangan tue

hari tu sempat lah suami layan discovery channel b4 kiteorg kuar merambu.. bukan merambu sangat pun tp dh dekat2 nk bersalin ni kena exercise banyakkan berjalan yer

suami bukak rancangan ni....


Man vsWild: Iceland with Jake Gyllenhaal : Discovery Channel






kenal kan mamat baju merah ni penah menang academy award tak silap aku utk supporting actor dalam filem brokeback mountain 

selain dari kisah dia menang academy award dia penah couple ngan kirsten dunst, reese witherspoon jugak taylor swift hehehehe

sempat bergossip kan.....

suami dh ajak kuar aku asek lah kejap kejap kejap
sebab nk tgk mampu ke dia lalu kt tali yg gile tinggi tu

pergghh mmg respek siut ngan mamat ni....
tak sangka dia secekal ni... jalan dalam timbunan salji yg ada lubang2 gunung berapi... gali lubang buat tempat tido...

sedangkan dia pelakon kelas A hollywood kot.... yg boleh dpt ape je dia nak idup selesa and shooping segala bagai kan

tp dengan rela hati lah dia nak buat sume ni







kagum lah jugak... suami smp muak dgr aku ckp "pergh respek siut ngan mamat ni"

aku rase aku ulang dialog yang sama untuk 10-15 kali kot hahahahhaha


yerlah bagi aku tak sume golongan artis ni mampu buat mcm ni....

cuba kalau bg kt artis malaysia ko igt dia nk bergolek2 atas tali yg tinggi tue....
manja je lebih mengada2 
nampak mcm tough tp lembik je artis malaysia

bukannya nk kutuk tp itu realiti

hahahahahahha

confirm ada yg kutuk swoh aku tukar warganegara pas ni sebab tak patriotik

tp ini realiti what......

pelakon2 kt malaysia kena contohi pelakon2 gred A hollywood ni..... mcm mane dorg kerja keras... cekal dorg.... bila berlakon tu nmpk best je

yer cuba ko google mana2 artis yg ko suke... ko tgk video dia bila dia bercakap slang dia lain tp bila dia berlakon terus jd org lain

hebat kan kan kan

eh jap ada gak artis malaysia mcm tu... contoh aaron aziz bila mengacara fear factor suara mcm bapok hahahhaa

lain jugak kan......


cikweenkata : sorry tak minat aaron aziz wpun besday kiteorg selang sehari je bluweeekkkkk hahahaha larik sebelum dikeji karatz aaron aziz

xoxo-cikween


No comments: