thanx korang

Tuesday, February 19, 2013

ONE DIRECTION PLAK

sabtu hari tu kena ke shah alam.. ada urusan yang perlu diselesaikan.. tapi itu bukan persoalan utama.. atau sebab utama aku buat entry ni....

ni nak cerita pasal anak bujang aku... si own lah sapa lagi... dh darjah 3... dh besar dh.. alhamdulillah

kalau dulu dia suka sangat ngan justin bieber... even sekarang pun minat jugak tp dh kurang sikit....

sekarang ni dia sibuk layan one direction.....

ok kalau setakat suka2 gitu takper lah aku tak kisah... 

ni tiap2 hari ko kena tadah telinga dia bukak lagu yang sama kt youtube... gambar profile kt fb dia usah citer lah... alahai siap suruh aku teka dalam ramai2 tu yg mana satu kengkonon dia.....

aaaaa asek cerita pasal one direction.... aku mmg tak amek port lgsg psl kumpulan ni selalu nyer aku iyerkan je hehehehe

tp tue lah lepas kiteorg ke shah alam singgah jap kat paradigm mall..... sebab apaknya nk beli kasut kan....

singgah kt H&M.... 

sebab memula dia nak beli  baju.....
ko bayangkan umur 9tahun dh pandai nak shopping itu ini...mak nyer yg tak brapa nk ada sen ni mengikut je lah sebab apa2 pun ku suruh apaknya bayarkan hahahaha

tengok baju itu baju ini...last2 dia tunjuk kt blazer ngan kemeja siap ada tie tu....

aku serius mmg pelik..... sejak bila anak aku pandai nak pakai2 mcm ni....
apaknya layankan lah pakaikan juga ada satu blazer yg aku tgk mcm dh salut nangka je hehehehe

sekali dia tak nak bukak ok... siap amek satu suar skinny warna oren.... bergaya bukan main lagi....

rupa2 dia nak ikut mcm kumpulan one direction hah





patutlah bersungguh2 nak jugak blazer ngan suar kaler2 tue

mmg tak lah aku beli kan.....
apaknya memula mcm nak belikan juga blazer tu tp dia demand nak seluar sekali
pastu siap muncung sebab aku tak bagi

yerlah kalau beli baju ngan suar tue harga dah sama mcm belanja dapur 2 minggu okeh.....
eh bukan 2 minggu silap2 sebulan nyer belanja dapur....

mmg terasa mcm nak naik hantu lah time tue kan
pengaruh one direction ni mmg buat mak ngan apaknya bankrupt tao.....

alahai own own....

last2 pujuk dia....dia cuma beli bola je hehehehe

selamat duit apak ko nak....

cikweenkata : itu lah cerita dihujung minggu... telatah anak bujang ku

xoxo - cikween

No comments: