thanx korang

Friday, February 8, 2013

MACAM DAH LAMA


suami adalah super duper busy sekarang... serious busy yg terlampau2..kesian tgk dia balik malam sok pagi2 dh kena bangun balik...

yerlah b4 this dia keja on weekend jer... patutnya aku rasa bersyukur lah sebab ada lah duit tambahan dalam nak melahirkan baby ni kan... bersyukur...terima kasih allah... tp hati dan emosi mak buyung yang tak stabil ni rasa sedih and sentap pula

yerlah dia kuar awal pagi sama waktu aku g pejabat then balik malam... time dia balik plak dh confirm2 aku dh terbungkang dlu... huhuhuhu pregnant ni buat aku nk tido cepat je...

so mmg takda masa sangat2 nk borak2 mcm dlu... walhal byk benda nak cerita...selalunya suami mmg akan jadi pendengar yang setia... apa yg aku bebel dia dengar je.... layan je cerita2 aku....

huhuhu finally after kesibukkan terlampaunya itu....dapat jugak dia meluangkan masa sehari teman bini nyer g check up...tp takde lah dia teman smp kt dalam....most of the time dia akan tggu kt kereta atau duduk kt kerusi luar klinik..yerlah dari dia duduk baik bg ibu2 mengandung yg lebih memerlukan.....

semalam jugak dia bawak own g klinik...sian si nakal aku tu....cirit birit and muntah je...lgsg tak nak makan lemah je...selalunya dia lah hero kan....

so alang2 dh teman g klinik tu mari lah kita menyambil2 g mentekedarah kt gate 1.. hahah makan nasi dagang siap tapau pulut yg ada kelapa tu nyummmmm

dapat lah berborak2 dgn suami walaupun tak de lah lama pun kan...

hhuhuhu jadi lah dari takde

terima kasih suami sebab sudi temankan g klinik, g pos laju, belanja makan....

juga semoga selamat pergi dan pulang demi mencari 2-3 suap nasi utk kita sekeluarga... huhuuh

cikweenkata : sensitif tak bertempat...puiiiii

xoxo - cikween

No comments: