thanx korang

Thursday, February 21, 2013

KOLEKSI MAKANAN MAK BUYUNG

alhamdulillah dah 35 minggu dah...
dup dap dup dap dup dap

yang sebenor nyer aku takut tp lebih kepada excited sebab nak jumpa baby yg aku dh bawak kehulu kehilir ni hah....

pastu nak cuti selama 3 bulan yeayyyyyyyy

happy golek2 di lantai....

kalau korg follow instagram aku mesti tao...
aku jarang update... hehehe malas

tp sekali aku upload gambar... mmg gambar makanan sajork...

jom tengok apa mak buyung makan



nasi arab..... makan kt al rawsha kg pandan... besor restoran nyer....
makan2 sempena apa ntah...
dengan rakan2 kerja suami


ni apa yang aku lahapkan pada pagi sabtu
huhuhuhhu

sedap lah jugak tp rm2.... ok lah tue secoit je
makan kt food court presint 9


yg ni aku tak igt bila...
tp yg aku igt ini selepas lunch aku ngan suami
tak sampai berapa jam nak makan lagi
hahahaha

kt OU.. saje cuci2 mata


ni makan sempena mak buyung mengidam
hahahahaha
sekarang ni susah nak carik a&w kt dalam mall
kt alamanda dh tutup hari tu carik kt ioi pn dh tutup 
so ke subang jaya kita hehehehe

ni lah kudapan aku waktu teman own di taman cabaran
alahai anak bujang aku tue asek lah nk ke taman cabaran

ikutkan je lah

selera makan mak buyung
yang menghasilkan badan mengembang mcm gorilla hahahaha

cikweenkata : nasib baik badan naik tak lebih dari 12kg...penat control weh

xoxo-cikween

No comments: